Deesi bedankt voor het leggen. Bij de toekomst kaart moet ik even kijken wat het precies inhoudt, want het klinkt niet zo positief, maar in de rest herken ik wel wat.
dankje voor je mailtje! Ik vind het best interessant.. de eerste kaart kan ik me wel goed in vinden... de tweede kaart schrok ik wel een beetje van ik zou toch wel graag willen weten wat dat precies inhoud???? de laatste kaart vat ik ook niet helemaal... maar ik snap wel dat het in grote lijnen is gelegd natuurlijk, sommige dingen kan ik plaatsen en sommigen nog niet... maar de eerste kaart klopt wel..! het gekke is dat ik het eens op een beurs heb laten doen en daar had ik die eerste kaart ook al...
Ik ben ook heel benieuwd.... ( wil je absoluut niet opjagen ) Ik zou graag willen weten of jij nou dezelfde kaarten trekt voor mij, als dat ik voor mijzelf doe .
hoi deesie en de rest... zoals de meeste al hebben gezegd... mijn verleden kaart kan ik alleen maar bij knippen en beamen... Dit klopt helemaal... mijn heden kaart wat minder, maar die was ook wat ruimer... Mijn toekomst kaart vind ik erg vaag en weet ik niet goed wat er meebedoeld wordt... Maar deesi bedankt hoor!
ik heb je lezing net gelezen maar ik kom er niet echt uit qua betekenissen. misschien denk ik te moeilijk of juist te makkelijk
Ik heb je ook een pb gestuurd, maar het heeft geen haast. Dus doe lekker rustig aan. Leuk dat je dit doet!
ik heb je net gepbt ik ben benieuwd! weet dat je het druk hebt dus doe het rustig aan he! ook aan je jezelf en je kleintje denken!
hier ook ga zo maar ff aan de wandel met de jonste spruit. kan die ff ravotten en dan vanmiddag(als die slaapt ) gaat mams lekker languit in de zon zitten. groetjes diana
ik heb voor vandaag alweer 4 pb's gehad maar ik heb echt even een stop anders hou ik het niet bij dus liever even geen pb's meer sturen ik zal hier weer zeggen wanneer er weer pb's mogen gestuurd worden hopelijk begrijpen jullie dat gr en knufff deesi
Had je ook een pb gestuurd, maar ik heb alle geduld hoor. Snap best dat je er even afstand van moet nemen
Deesi, hartstikke bedankt! De toekomstkaart die je getrokken hebt, is helaas een kaart die vaker voor mij is getrokken (en die ik ook voor mezelf heb getrokken, want ik heb zelf ook tarotkaarten) Maar hij past wel bij mij...en kan in zekere zin ook positief uitgelegd worden lijkt mij. Nogmaals bedankt