Ik probeer het met zo min mogelijk te doen, dus ik hoef geen info. Behalve als je een specifieke vraag hebt of een onderwerp waar je iets over weten wilt, dan zou ik dat graag willen weten.
Ik heb er alweer 2 af, en ik ga gestaag door Ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad Ik ben daar heel blij mee. Dank jullie.
hey hey, zou je ook een keer voor mij kaarten willen leggen? ik ben heel erg benieuwd namelijk groetjes lars
open for business again Mijn dochter is uit aan het slapen (luxe, het is bijna half 10 ) , dus die zal zo wel wakker worden dan moet ik haar gaan verzorgen, maar tot die tijd en daarna zal ik mij weer storten op een aantal tarotjes.
Net als Christy verdrink ook ik in de aanvragen (ik zit nu rond de 50 aanvragen 8-[ ). Ik heb een druk weekend (moet werken) dus ik denk ... ik weet zeker dat ik dat niet ga redden. Volgende week vanaf maandag ga ik hier echt tijd voor maken. Ik ga heel erg mijn best doen om iedereen zoveel mogelijk te helpen. En ook al is het een hele rij, ik werk me erdoorheen. Wat ik wil zeggen: als jullie dit weekend geen bericht van me ontvangen, of zelfs maandag of dinsdag of woensdag niet, dan ben ik jullie niet vergeten, dan ben ik er gewoon nog niet aan toegekomen. Dank je Loopy en Dientje voor jullie reactie. Ik vond het ook een erg bijzondere ervaring voor jullie te mogen leggen. Ik vond het zo bijzonder, dat ik niet eens probeer uit te leggen op welke manier, want het zal me toch niet lukken dat onder woorden te brengen. Liefs, Joeja
Hey joeja, leuk he, dat het zo gewild is! Neem je tijd hoor... Ik wilde nog wel vragen of je mijn pbtje hebt ontvangen? Niet dat ik wil dat je de mijne eerder doet natuurlijk maar het ging fout en nu vraag ik me af of jij hem wel hebt gekregen.