durf haast geen pb te sturen, je krijgt het echt beredruk hier. maar stuur je er toch eentje groetjes Nienke
Truus heeft pb Voor de rest vind ik het helemaal niet erg dat jullie pb's blijven sturen, maar jullie moeten wel heeeeel geduldig zijn vrees ik
Hallo dames, Even een tussentijdse update terug gaande naar het begin van dit topic, namelijk de rede waarom ik jullie vroeg of ik leggen mocht voor jullie. Dat was om te testen en te oefenen, mezelf te ontwikkelen. Ik mag jullie mededelen dat ik nu al verschil merk. Ik heb een aantal dingen kunnen leren van jullie die toch wel heel crusiaal zijn. Dat vind ik fijn. Gisteravond had ik iemand life tegenover me aan tafel en toen merkte ik eigenlijk voor het eerst dat ik op eigen kracht heel soepel de kaarten lezen kon. Kaartlezen is eigenlijk een heel complexe puzzel, en de puzzelstukjes vallen nu makkelijker in elkaar waardoor ik ook makkelijker dingen kan uitleggen aan een persoon. Ik heb ook veel geleerd over mensen, dus ook over mezelf. Met mensen die spiritueel niet open staan/gesloten zijn heb ik grote moeite, terwijl ik mensen die dat wel hebben heel makkelijk kan 'vangen' als het ware. Ik wist tot voor kort niet dat dat zo werkte voor mij. Ook heb ik geleerd dat ik beter moet letten op de manier waarop ik dingen opschrijf. De contekst waarin het staat laat ik niet altijd even duidelijk overkomen. Daar moet ik nog aan werken. Sommige mensen waren heel neutraal, anderen heb ik een beetje op weg kunnen helpen met een probleem. Iedereen haalt eruit wat ie nodig heeft. Dit is wat ik geleerd heb. Er zullen geheid nog een aantal dingen zijn , maar die schieten me nu niet zo te binnen. Maar vooral voor de spirituele groei die ik gehad heb dankzij jullie ben ik dankbaar. In mijn eentje was me dat gewoon niet gelukt. Ik had even die feetback nodig. Ik heb misschien 1/6 gedaan van alle aanvragen die ik heb. Ik verheug me op wat ik nog meer leren kan en ik hoop vooral dat ik mensen kan steunen middels een tarot. Ook heb ik veel aanvragen binnengekregen waarin een concrete vraag staat over zwanger worden al dan niet. Bij deze wil ik duidelijk maken dat tarot geen toekomstvoorspeller is! (voor mij althans) De kaarten maken slechts tastbaar wat er in iemands hoofd reeds aanwezig is. De kaarten kunnen adviezen geven en situaties duidelijk schetsen/ alles op een rijtje zetten. Heel soms laten zij ook iets concreets van de toekomst zien, maar dit is niet vaak. Ik heb gemerkt dat ik, door deze oefening te doen, veel beter ben geworden in het life leggen van kaarten. Dit is voor mij, maar ook voor de mensen die bij mij aan tafel zitten, erg prettig. Tot zover de update. Ik ga gestaag door met leggen. Ik heb erg veel te doen met werk, dus ik zal het ergens op een kalme dag tussendoor moeten doen. Ik hoop dat jullie het geduld nog kunnen opbrengen. liefs, Joeja
mooie uitleg meid. ik ben ook spiritueel en herken heel veel in wat je zegd, iemand moet er voor open staan anders werkt het niet. ik wacht geduldig op mijn legging af en wederom bij voorbaat dank.
@Joeja, als het niet teveel moeite is, zou je dan willen kijken of je mijn PB hebt gehad? Ik twijfel of ik het wel goed gedaan heb. Ik heb em op 7 oktober gestuurt (als het goed is dan..). En ik vind het heel niet erg om lang te moeten wachten, ben allang blij en dankbaar dat je dit doet!
Hallo Joeja, Misschien vindt je dit wel leuk om te weten. Bij de tarot kaarten, kwam erbij mij uit ,in okt is de twijfel ineens weg. Echt zo stip. Een ex collega had ze voor mij gelegd. Ik dacht toen twijfel? Mijn vraag was wordt ik nog zwanger, ik heb nl nooit een twijfel gehad over kinderen willen hebben. Nu de aap uit de mouw is begrijp ik het antwoord, het mijn man die nooit wilde, die zei in okt 10-10-2008 op de sterfdag van mijn oma (wisten we pas 2 dg later) ineens dat we het maar moesten proberen en ik met de pil moest stoppen, ZIJN TWIJFEL was INEENS weg in okt. Dit had ik nooit verwacht. Maar zo zie je maar hoe sterk de tarot kaarten kunnen zijn tot precies in de maand. Ik dacht er pas weer aan later. Die collega had ze nl in het begin van het jaar ergens gelegd.