Laminaat & Vloerverwarming

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Hallo,

Binnenkort gaan we verhuizen. In de badkamer en toilet komt een tegelvloer te liggen. De rest van de benedenverdieping gewoon laminaat.
    Nu zijn we nog aan het twijfelen of we vloerverwarming zullen gaan leggen of niet.
    Ik vind het niet duidelijk op internet doordat het heel verschillend is en ik er nog niet zoveel van begrijp...

Is er iemand die ook vloerverwarming heeft gelegd en die me kan vertellen wat de prijs per m2 was?

En kun je vloerverwarming ook leggen onder een goedkoop laminaat, of gaat dat niet?

(Ps we gaan alles zelf doen ;) )

2. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    volgens mij kan het wel onder laminaat maar is het heel erg duur wij hebben het ook gevraagd aan de aannemer maar was voor ons te duur

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Mijn man is parketteur ( vloerleggen ) en raad het je af. Je haalt je rendement er niet uit......hoge stookkosten en niet echt warm.

Niet doen is zijn advies

4. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Hangt er echt vanaf wat voor soort vloerverwarming je gaat aanleggen. Over prijzen kan ik niks zinnigs zeggen, maar de vloerverwarming die we in ons vorige huis hadden, was zeer zuinig in verbruikskosten. Dit was vloerverwarming middels een warmwaterpomp. Echt superzuinig in verbruikskosten, maar ongetwijfeld duur in aanbrengen.

5. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hier nog een vloerenboeren vrouw. Toevallig heeft mijn vriend een paar weken terug een vloer geplaatst op infrarode vloerverwarming. Dit systeem schijnt energie zuinig te zijn en volgens mij kun je hem onder bijna elke vloer plaatsen.(weet het niet zeker....zal het vanavond wel even aan mijn vriend vragen)
    Maar het vloerverwarmingssysteem zelf is wel behoorlijk prijzig geloof ik.

6. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    wij hebben het ook en werkt perfect, ook heel zuinig, maar weet niet wat de aanschaf was

Deel Deze Pagina