Hallo, Binnenkort gaan we verhuizen. In de badkamer en toilet komt een tegelvloer te liggen. De rest van de benedenverdieping gewoon laminaat. Nu zijn we nog aan het twijfelen of we vloerverwarming zullen gaan leggen of niet. Ik vind het niet duidelijk op internet doordat het heel verschillend is en ik er nog niet zoveel van begrijp... Is er iemand die ook vloerverwarming heeft gelegd en die me kan vertellen wat de prijs per m2 was? En kun je vloerverwarming ook leggen onder een goedkoop laminaat, of gaat dat niet? (Ps we gaan alles zelf doen )
volgens mij kan het wel onder laminaat maar is het heel erg duur wij hebben het ook gevraagd aan de aannemer maar was voor ons te duur
Mijn man is parketteur ( vloerleggen ) en raad het je af. Je haalt je rendement er niet uit......hoge stookkosten en niet echt warm. Niet doen is zijn advies
Hangt er echt vanaf wat voor soort vloerverwarming je gaat aanleggen. Over prijzen kan ik niks zinnigs zeggen, maar de vloerverwarming die we in ons vorige huis hadden, was zeer zuinig in verbruikskosten. Dit was vloerverwarming middels een warmwaterpomp. Echt superzuinig in verbruikskosten, maar ongetwijfeld duur in aanbrengen.
Hier nog een vloerenboeren vrouw. Toevallig heeft mijn vriend een paar weken terug een vloer geplaatst op infrarode vloerverwarming. Dit systeem schijnt energie zuinig te zijn en volgens mij kun je hem onder bijna elke vloer plaatsen.(weet het niet zeker....zal het vanavond wel even aan mijn vriend vragen) Maar het vloerverwarmingssysteem zelf is wel behoorlijk prijzig geloof ik.