Tarot...

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    wat leuk dat je je dat wilt doen voor iedereen..zal er n og ff over nadenken en dan stuur ik je wel een pbtje als ik denkd at je het wat minder druk hebt..

liefs

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

@peetjuh - ik deel je anders gewoon in hoor.... geen enkel probleem... ik hou het ook leuk voor mezelf door op bep. tijden te leggen en de rest vrij te houden...
    zo kan ik veel mensen helpen en wordt het ook niet teveel ineens en blijft het leuk....

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Uhm.... ik wil de lol niet bederven hoor, maar ik wil toch even inhaken.
    Ik lees hier over tarot en kom vaak de woorden "toekomst voorspellen" tegen.
    Ikzelf leg ook tarot, ik heb hier een hele studie van gemaakt en me enorm verdiept in het hele gebeuren. Vandaar dat ik met zekerheid kan zeggen dat tarot NIETS te maken heeft met toekomst voorspellen!

Een tarot is als het ware een kijkje in jezelf. Een tarot kan alleen de dingen vertellen die jij als klant bewust al dan niet al weet! Als het ware is een tarotlegging het tastbaar maken van je gedachten. Een tarot zegt je waar je mee bezig bent, wat je in de nabije toekomst gaat doen, hoe het voor je uitpakt als je zo doorgaat, en welke dingen je juist wel of niet moet doen om iets te berijken. Omdat een tarot een weerspiegeling is van je eigen gedachten zal iedere tarot die er voor je gelegd wordt anders zijn. Het kan zelfs per dag verschillen. Toch zie je vaak dat bepaalde elementen steeds weer terug komen bij sommige personen.
    Ik ga altijd op mijn gevoel af en kan daardoor heel specifiek zijn, maar de kaarten zelf geven alleen een indicatie, geen letterlijke dingen hoewel ik die soms wel doorkrijg. Echter ben ik hier heel voorzichtig mee want ik wil nooit suggestief zijn naar de mensen toe waar ik voor leg. Dit is anders wanneer je een duidelijke vraag hebt gesteld of een kernwoord hebt gegeven.
    Een tarot is uitermate geschikt om je gedachten even op een rijtje te krijgen. Ik heb iemand binnen mijn vriendengroep die altijd met te veel dingen tegenlijk bezig is, soms ziet ie door de bomen het bos niet meer en als dat gebeurd komt ie bij mij een tarot doen, hij vind dit voor zichzelf een goed medium om rustig te worden en rustig terug te zien op waar hij nu precies mee bezig is, wat ook alweer zijn doelen zijn en een indicatie over hoe hij hiermee het beste om kan gaan.

Ik vroeg me inderdaad ook al af of de persoon die de tarots legt in dit topic de aanvraag wel aankan. Ikzelf doe namelijk al gauw 1,5 uur over 1 legging, die dan ook meteen vrij uitgebreid is. Kleinere sessies met minder kaarten nemen ongeveer een kwartiertje in beslag. Ik vond het al erg dapper van deze persoon op een drukbezocht forum als dit zo'n oproepje te plaatsen, ik heb dat bewust niet gedaan daar ik weet dat ik zoveel mensen tegenlijk niet verwerkt krijg. Ik hoop dat ze aan jullie aanvraag kan beantwoorden en dat ze zich niet overspoeld gaat voelen.
    Ik neem aan dat als je met tarot bezig bent je dit toch wel serieus doet, een tarotje voor de lol doe je namelijk niet zo gauw als je niet weet waar de kaarten precies over gaan. Natuurlijk heb je wel van die boekjes waar dingen letterlijk in staan, maar dit is allemaal wat oppervlakkige info die overal op toe te passen is. Ook leuk om eens te doen daar niet van.

Als je iemand/ergens aanbied tarot te leggen dan kan je er best van uitgaan dat deze persoon ook weet waar ze het over heeft neem ik aan. Een tarot is zó uitgebreid en persoonlijk dat je toch wel enige ervaring nodig hebt alvoren je überhaupt durft voor een ander te leggen zou ik denken. Vandaar dat ik niet twijfel aan de serieusheid van de tarotlegster in deze topic, ik wens haar een mooie tarot en natuurlijk succes met de vele aanvragen! ;)

Joeja

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

hoi joeja...

ik ben al wel zo lang bezig met de tarot, dat het voor mij zeker niet even voor de lol is...
    ik leg ook op gevoel... en ik leg mensen ook uit dat het geen toekomst voorspellen is maar dat je je onderbewustzijn legt en dat de kaarten je kunnen adviseren.
    en ja er gaat inderdaad heel wat tijd overheen... anderhalf uur meestal ja en daarom leg ik er ook maar 1 per avond en soms smiddags ook 1... als ik maar rust om me heen heb eigenlijk...

gisteren ben ik volgens mij wel 3 uur met iemand aan de telefoon geweest, maar dat geeft niet, ant ik heb haar kunnen helpen en dat vind ik heerlijk om te doen!

dank je wel voor je succes wensen:)

5. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Hey theresa,

Ik vind dat ook altijd weer heel bijzonder, een tarot leggen voor iemand. Vooral is het mooi als je iemand kunt helpen, maar meestal leg je ook met het doel iemand te helpen. Soms komen er zelfs mensen voor de lol die er niet zo in geloven, maar op een gegeven moment beginnen ze toch hun vraagtekens te krijgen en worden meteen wat serieuzer hihi..

Prachtig dat je dit zo doet en dat je al deze mensen wilt helpen. Hier heb ik veel respect voor.
    Ik zou je best willen helpen met de aanvraag, maar helaas ervaar ik op dit moment zeer onrustig, ik denk door mijn zwangerschap (heb ik normaal nooit last van, dan ben ik de rust zelve). Ik heb sinds ik zwanger ben ook even een tarotpauze om deze reden, ik kreeg er niks meer van gebrouwen.

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

hee joeja...

ik merk wel bij sommigen dat ze verbaast zijn over wat de kaarten allemaal zeggen... dat ze dat niet verwacht hadden:)
    maar ik ben ervan overtuigt dat als de kaarten het laten zien het nodig is...

iedereen voor wie ik tot nu toe heb gelegd heeft er iets aan gehad... en daar doe ik het voor!
    heeerlijk...

omdat ik het goed wil doen en iemand moet visualiseren vraag ik ook een foto van de mensen... zonder dat kan ik geen legging doen..

als het even niet wil, kan je inderdaad maar even wachten met leggen...

7. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

@Joeha. Ik ben het met therese eens. Ik doe het ook al een hele lange tijd en er zijn pittig wat dingen die wel uitgekomen zijn. Zonder dat je er erg in hebt en soms dat je het bewust meemaakt.

Liefs

8. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hallo dames,
    Therese heeft voor mij ook een legging gedaan en ik ben er heel erg blij mee. Therese, nogmaals onwijs bedankt! Ze heeft mij met deze legging handvaten gegeven om verder te gaan en het heeft bij ook bevestigd dat ik de goede kant opga. Wat ik ook zo frappant vond dat elk gevoel die ik kreeg op de momenten waarop Therese de afbeeldingen op de kaarten en de betekenissen ervan beschreef, Therese deze gevoelens ook verwoorde. Ik ben dan ook erg tevreden over mijn legging en kan het iedereen aanraden.
    Groetjes,
    MWB

9. Butterfly1

Hoi Mamawannebe
    Wat goed dat je je er zo goed bij voelt! Lekker joh.
    Goed om te horen.

Liefs

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

heel graag gedaan mamawannabe!

ik ben blij dat je zo blij mee bent...

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    dames hoelang zaten jullie aan de tel dan? ongeeer

12. Butterfly1

Een legging kan aardig lang duren. Dus je kunt het via de mail doen maar aangezien therese erg moeilijk kan tikken ivm haar arm is het makkelijker voor haar om het via de telefoon te doen.
    Zelf doe ik het via allerlei wegen die mensen zelf het prettigst vinden.
    Hopelijk is dit een antwoord op je vraag.

Liefs

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb denk ik ongeveer 1 1/2 uur met Therese aan de telefoon gezeten ;)

14. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi,

Ook ik heb met Therese gister avond anderhalf uur aan de telefoon gesproken, wat een inzichten, wat veel duidelijke informatie!
    Voor mij was het een en al herkenning, maar ook werden me dingen duidelijk waar ik echt een nachtje over heb moeten slapen.
    Ik heb weer vertrouwen gekregen over bepaalde zaken en ben tot rust gekomen wat sommige moeillijke dingetjes betrof.
    Voor mij was het veel meer dan alleen een goed gesprek, ik kan hier gewoon een tijdje mee vooruit.
    Therese is trouwens ontzettend lief, vriendelijk en behulpzaam en legt de dingen heel duidelijk uit. Gelukkig heb ik het meeste op geschreven. Zelfs mijn man die niet bij het gesprek was geweest verbaasde zich over het aantal feiten die klopten en ze absoluut niet kon weten, ook niet van zwangerschapspagina, omdat ik over sommige dingen nooit geschreven heb. De dingen die ik gister nog niet helemaal begreep zijn vandaag ook op zijn plekje gevallen.

Therese, nogmaals heel hartelijk dank!

Ik kan het iedereen aanraden ;)

Liefs van Milla

15. Butterfly1

Ik ben blij dat iedereen er zo positief over is.
    Ik heb vandaag 2 leggingen gedaan voor 2 personen en ben benieuwd wat hun ervan vonden.
    Het kan best soms erg confronterend zijn. En ook tegelijkertijd erg verhelderend.

Na een paar negatieve klanken zijn deze positieve een stuk beter!

Liefs

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb er zeer veel aan gehad
    door beide kaarten laten leggen en toch wel positief
    meiden heel erg bedankt

17. manuelah

manuelah Lid

18 nov 2007
    78
    0
    0
    meeden
    Helemaal met je eens ik heb zelf ook tarot kaarten in huis en wil het ook leren alleen vindt het zelf nog erg moeilijk dus vindt het erg knap dat je het kan.
    Zelf kom ik er niet uit.
    Dus ben ik wat anders gaan doen wat makkelijker is ihihih:p

Ook mij lijkt het erg leuk om tarot te laten lezen en zal je ook snel een pb sturen als je niet erg vind.

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

ik ben blij dat jullie er zoveel aan gehad hebben en dat ik jullie heb mogen helpen.

@manuelah - kaarten leggen gaat vanuit je gevoel... leer kijken naar wat er iop een kaart staat en wat je gevoel daarbij is..
    leer luisteren naar je gevoel en probeer je gedachten eb je gevoel met elkaar in overeenstemming te brengen.

als je mij bedoelt om voor je te pendelen... mag altijd!
    kdoe het graag voor je!

liefs,
    therese

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Echt... volgens mij mag ik niets in dit topic neerzetten... ! Heb al 2 keer mn verhaaltje neergezet.. en 2 keer gewoon weg. haha.

Ikzelf'geloof' wel in het leggen van tarotkaarten. Het heeft iets spiritueels. Mijn man heeft het ook een keer voor hem laten doen, en wat eruit kwam was echt bizar.

Zelf zou ik het graag ook bij 'mezelf willen laten doen' Maar ik ben echt een mietje, om met een vreemde aan de telefoon te zitten :oops: ben sowieso niet zo'n beller....

@therese..hoe is hij nu met je arm? Gaat het al een stukje beter? (dit niet omdat ik niet wil bellen, maar uit interesse ;) )

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

@wendyp - ik wil het vrijdag wel voor je proberen als mijn arm dan uit het gips is...
    donderdag moet ik naar de orthopeed en ik hoop dat ik zonder gips weer naar huis mag...
    al zal het dan even heeeeel eng worden want dan is de versteviging weg...
    elleboog kan nu geen kant op...

maar onder voorbehoud... vrijdagmorgen 9.00 uur via msn leg ik de kaarten voor je... oke?

En ik ben niet eng aan de telefoon hoor... vraag de anderen maar:)

Deel Deze Pagina