Hier meestal wel gewoon mn schoenen aan in huis...als ik ze al uit trek is het omdat ik ze dan niet lekker meer vind zitten, heeft niet met schoonhouden oid te maken...
Wij trekken ze ook uit. We hebben een laminaat vloer dus dat getik met mijn hakken lijkt me absoluut niet fijn voor de buren
ik heb ze eigenlijk altijd uit....omdat ik liever op mn sokken of blote voeten loop. maar niet voor de viezigheid ofzo hoor. ik stofzuig heel vaak en dweil elke dag. iedereen mag gewoon met schoenen aan bij mij binnen. behalve boven maar das omdat ik een kwetsbare houten vloer daar heb.
we lopen wel met schoenen in huis. maar loop heel vaak op bloote voeten in huis rond of de crocs aan.
Ik doe ze ook meteen uit. Simone vindt haar schoenen lekker zitten dus die wil ze soms wel aan binnen. Maar sloffen vindt ze ook goed.
ik loop altijd op blote voeten de schoenen gaan meestal in de gang uit door iedereen nu heeft fynn momenteel de mani dat hijzijn schoenen aan wil houden dus dat gebeurd geregeld. maar met een kruipend meisje en stappend meisje vind ik het niet echt fris
Schoenen uit!! Altijd al, maar helemaal nu mijn zoontje kruipt, speelt op de vloer. Geen vieze schoenen meer.
Wij trekken eigenlijk allemaal de schoenen uit als we thuiskomen, het is meer per ongeluk als we 't een keer niet doen. (Zo kwam ik er een paar maanden geleden een keer achter dat ik m'n regenlaarzen nog aan had een paar uur nadat ik met de hond was gaan wandelen. Dat kwam omdat ik ineens moest rennen en vliegen toen ik thuiskwam, het was er gewoon niet van gekomen om ze uit te trekken. Maar normaal loop ik thuis vrijwel altijd op slippers / blote voeten en 's winters op toffeltjes. Ik stofzuig en dweil overigens iedere dag i.v.m. onze huisdieren (en soms 2 x als het nodig is) dus daar heeft het weinig mee te maken, ik vind het gewoon fijner lopen.
Wij doen ook de schoenen uit binnen. Bezoek mag de schoenen gewoon aanhouden overigens, en m'n zoontje ook als hij dat wil.