Haha echt een simpele vraag misschien, maar vriend en ik komen er niet uit. Is het vandaag te koud voor een korte (tot net over zijn knieën) broek of kan dit wel? Ik wilde onze zoon vandaag een lekkere korte broek aan doen (wel met een shirtje met lange mouwen) maar vriend vindt het daar vandaag toch echt veel te koud voor. We zijn vandaag veel buiten denk ik (bevrijdingsfestival) dus nu twijfel ik een beetje.. Loopt die lieverd straks te koukleumen in zijn korte broekje haha.
Nu vind ik t zeker nog te koud! Maybe dat t strakkies tegen de middag warmer word dan wrm niet! Maar zoals t nu voelt... nee
Ja toch wel te koud? He jammer, ik had zo'n leuke korte broek klaar liggen! Nou dan bewaren we die voor het komende weekend en trekken we vandaag nog maar even een lange spijkerbroek aan. Thnx
Hahah mijn vriend had dat gisteren gedaan, ik had gedouched met onze zoon en hij ging hem aankleden, kom ik uit de douche loopt ie daar met korte broek (is wel bijna een lange broek bij hem, maar toch), romper met korte mouwen en t-shirtje aan haha. Ik heb hem toch maar even omgekleed want vond het erg koud buiten arm kind
Ja, het is toch echt wel te koud. Ben net even naar de winkel geweest, maar het lijkt warmer dan dat het is.
Het is inderdaad nog niet zo heel erg warm. Tenminste in Assen/Haren nog niet. Vanochtend moest mijn buurman zelfs zijn voorruit nog krabben! Ik heb zelf een T-shirt met lange broek aan.
Hier vanochtend maar 10-12 graden, de weersverwachting is hier in het noorden een graad of 17. Dat vind ik toch echt te koud voor een korte broek, dan moet het minimaal 21 graden zijn.