Ik heb een apart emailadres aangemaakt voor de leggingen en een aparte map... zo kan ik niets meer kwijtraken... (dat gebeurde bij de pb-s nl. regelmatig waardoor ik veel aanvragen ben kwijt geraakt en dat is natuurlijk niet de bedoeling..) Emailadres: tarotgids@home.nl Stuur het volgende naar bovenstaand emailadres: - je foto (ben ik nodig om me te kunnen concentreren op jou want ik moet jouw kaarten leggen immers...) - je voor en achternaam - je nickname hier bij zw zodoende weet ik wie wie is, want dat is nu echt lastig! - je vraag/vragen ik leg in principe geen tijd en ook niet hoeveel kinderen.... meer in de trant van of je gezin compleet zal worden etc. - je voorkeur voor in de morgen, middag of avond - evt je telefoonnummer moet wel een vast nummer zijn. daar kan ik gratis naar toe bellen en dan kost het niemand iets. Wil je dit niet... krijg je mijn nummer. Dan nog een puntje... Ik leg in principe alleen nog via telefoon.. Doordat ik door nood wel even alles telefonisch moest doen, heb ik gemerkt dat een legging veeeeeeel uitgebreider is en veel meer aan je vertelt wanneer je er live bij bent.. Is dus voor jezelf ook veel mooier! Zodra ik je mail binnen heb, plan ik je in en krijg je mijn telefoonnummer door zodat je mij kunt bellen.... Een legging duurt ongeveer anderhalf uur, maar is wel zeer uitgebreid... Je krijgt van mij ook te horen welke kaarten er voor je gelegd zijn en de betekenis ervan... We nemen er echt de tijd voor dus hou daar rekening mee... Belangrijk: Ik leg voor niets... het kost je dus geen geld! Hieronder zal ik nog even uitleggen wat Tarot nu eigenlijk is... TIP: neem pen en papier bij de hand, dan kan je de kaarten en steekwoorden opschrijven... Als je echt niet durft te bellen, wil ik het wel via msn doen, maar ik probeer dat te beperken... Edit: Verplaatst naar de Lounge Elvira
Wat is het leggen van Tarot nu eigenlijk? Het tarotspel bestaat uit een aantal kaarten waarop afbeeldingen staan. Deze afbeeldingen hebben een betekenis.... Door te kijken wat er op de afbeeldingen staat en wat voor gevoel erop komt kun je tot een legging komen. Met Tarot voorspel je geen toekomst! Ook worden er geen geesten geraadpleegd! Tarot legt nl. het onderbewustzijn van iemand en kan adviezen geven in hoe je kunt handelen en wat daar vervolgens de uitkomst van is... Het is een gevoelskwestie Heel soms zie ik wel eens minder leuke dingen, maar daar kan de vraagsteller zelf voor kiezen of hij/zij dit wil weten. Het is voor veel mensen een mysterie of meer grappig. Maar zo moet je het ook zeker niet zien! De leggingen kloppen bij mij eigenlijk altijd! De vraagstellers hebben zich er bij mij altijd in herkend en ook veel dingen herkend... Dat is een goed teken, want dan is de legging juist... Omdat je voor iemand het onderbewustzijn legt moet de legger ook weten wie het is en de energie van deze persoon kunnen overbrengen in de kaarten. Vandaar dat ik met namen en foto's werk! Heb je nog vragen? Je kan ze altijd stellen via mijn emailadres: tarotgids@home.nl Ik beantwoord jullie vragen graag...
Hee, je heet nu Wishgirl Ik wilde je nog ff bedanken voor al je info.... Het meest spannend is nog het feit van 1 of 2 kindjes. Dat ik weer zwanger wordt weet ik zeker hihihi. Zodra het zover is laat ik het zeker weten! groetjes Ellen
@Ellen - heeel graag gedaan... Spannend he? @Nachtvliinder - goed dat je het even meldt.. ik ga meteen kijken! Heb je het naar het emailadres tarotgids@home.nl gestuurd?
zozo, na 2 uur! telefoonneren hang ik nu op.... maar wat is zij goed zeg! ze heeft me van alles verteld en ik heb een duidelijk antwoord op mijn vragen en op meer dingen... dingen wat mij wel bezighoudt, maar waar ik geen vraag over had gesteld. ik kan hier zeker wat mee! meid, bedankt voor de moeite!
Heeel graag gedaan Djara... Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen! Je had ook wel heeeeeel veel kaarten hoor die uitgelegd moesten worden en we hebben ook nog wat meer gekletst als alleen de legging he Succes ermee meid! En je weet het... Ik ben er als je weer wat vragen wilt of iets anders...
Ik heb besloten on donderdagmiddag rond 13.15 uur ook een legging te gaan doen wegens het uitvallen van een afspraak van mij... Dus wie wil en kan donderdagmiddag? Geef maar even door..
@Josiene - Oke.. mail me maar het benodigde en dan sta je ingepland voor a.s. donderdagmiddag om 13.15 uur.
Ik heb net ook een tarotlegging gehad en er klopt echt veel, echt lief dat je dit doet. Ben ook erg benieuwd wat er komen gaat! Spannend... nogmaals bedankt meis...
nou meid, je bent echt geweldig hoor... en idd, veel kaarten... maar wat was het allemaal goed! ik heb het allemaal laten bezinken, en ik ga met alles aan de slag...
Bedankt voor je tarot legging vrijdag? Je gaf net de zelfde bevestiging die ik 14 dagen geleden kreeg van iemand anders. Morgen mogen we naar de gyno, we zijn benieuwd. Hopelijk een nieuw tijdperk en kansen die ze kunnen aanbieden en we bereiden ons voor voor de lente [/url]
Djara.... als je veel kaarten hebt is er ook een boel te vertellen en dat was bij jou ook echt wel het geval! Jij gaat je in ieder geval niet vervelen de komende tijd Heel veel succes ermee meid!