Ik heb hem vanmiddag gehad. Erg leuk om mee te maken. Een aantal dingen waar ik me zeker in kon vinden. Bij deze nogmaals bedankt voor je tijd en legging.
Ik heb nog niks gehoord Maar misschien was ik gewoon laat met mijn verzoek. Je bent me toch niet vergeten Butterfly? Ik wil je niet opjagen hoor, zo moet je het niet opvatten, maar ik ben gewoon heeeeeel nieuwsgierig
Wauw *zucht* Net een legging gehad...ik kan me er absoluut in vinden! Veel dingen waren verhelderend voor me. En ook een opluchting en bevestiging voor hetgeen waar ik nu voor vecht. Nogmaals ontzettend bedankt Daisy!
hey, ik heb ook net een legging gehad. Echt super! Ze vertelde me echt dingen die klopten! Heb het ondertussen allemaal nog eens nagelezen! Je doet het super Butterfly! Heel erg bedankt!
Je hoeft er ook niet voor of tegen te zijn. Je moet geloven wat je zelf wil geloven. Ik ben jou ook geen verantwoording schuldig hoe ik tarot leg. En het is de keus aan iemand of hij/zij het wel wil laten leggen of niet.
Butterfly ik heb een tijdje geleden een mailtje gestuurd met een foto maar helaas nog niks gehoord......ik hoop dat je eerdaags contact met me wilt opnemen
Ik mocht donderdagmiddag! Vond het wel wat spannend, maar het was vooral heel leuk! Veel dingen die heel herkenbaar zijn en waar ik wel wat mee kan. Ben benieuwd naar het komende jaar! Voor de meiden die nog moeten, heel veel plezier! Het is het wachten waard. Daisy, nogmaals heel erg bedankt!
Nee hoor was een kwartiertje later. Toen was je verdwenen en daarna heb ik je helaas niet meer gezien. Mocht ik online komen klik me dan maar aan dan komt het wel goed. Liefs
wil je voor mij ook nog een keer op msn komen wil wel graag die legging hebben ook al was ik het donderdag stom vergeten
Ik lees net dat ze door prive-omstandigheden maandag en dinsdag overdag er niet is..... Mijn afspraak gaat dus niet door. geeft niks...neem je tijd. Sterkte