Aller1st super leuk dat je dat doet zeg echt waar. Nou heb ik eigenlijk maar 1 vraag en das wanneer de kleine komt. Heb op de 1 of andere manier het vermoeden dat het wel eens een stuk eerder kan zijn. Maar weet niet of je die kan beantwoorden.
hoi butterfly heb je voor de kerst nog tijd voor mij of niet als het niet lukt pech gehad hoor geen punt
Stuur me maar een mailtje en zal ik kijken of ik zo snel mogelijk een kan leggen maar aangezien het erg druk is moet ik even kijken of het lukt. En Mvjason ik ben er de 28e en waarschijnlijk ook de 29e overdag! Liefs
ik kan helaas de 28e en de 29e niet op internet komen is het mogelijk om nog een andere dag een afspraak te krijgen? ik kan tot en met de 27e en dan niet meer tot na nieuwjaar...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien kan ik de 27e maar dat weet ik nog niet zeker want ik moet dan wel werken. Maar daar kom ik nog op terug. Liefs
Ik heb me vergist hahahaha De 28e ben ik er wel maar de 29e heb ik een dagdienst. Ik bedoelde eigenlijk as zaterdag! De 22e geloof ik. Sorry meiden foutje van mij. Ik ben er dus 22e overdag en s'avonds (savonds na half acht) en de 28e overdag. Ik zie jullie wel verschijnen. Liefs
Ik heb sommige meiden een PB gestuurd als ik al voor ze gelegd heb maar nog niet gelezen. Graag zou ik een reactie van jullie willen zodat ik weet of ik er nog energie in moet stoppen of dat ik het weg kan doen. Liefs
Butterfly, super dat je dit zo voor iedereen wil doen! Ik wou dat ik een dergelijke 'gave' had. Ik heb je een mail gestuurd, want uiteraard ben ook ik zeer benieuwd wat de kaarten voor mij te vertellen hebben.
Heel bijzonder, die legging. Bij de eerste vraag moest ik wel ff slikken...of ik last had van mn schouder. Nou dat heb ik dus. Ze kreeg dus ook pijn in de schouder tijdens het schudden van de kaarten Voor de rest, veel dingen klopten. Vond het heel leuk om een keer mee te maken. bedankt Butterfly
Zodra ik voor je schudde kwam het op ja heel hevig. Vandaar dat ik wist dat jij er last van had. Ik hoop dat het wat is afgezakt. En graag gedaan! Liefs