Tarotlegging, ook ik doe het.

Discussie in 'De lounge' gestart door Butterfly1, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Butterfly....
    Ik ben ook erg benieuwd.......
    Ik wacht rustig af wanneer je tijd hebt.

Een heel gelukkig gezond en vruchtbaar 2008.....

Liefs Minou

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb je ook een mailtje gestuurd.

Een hele fijne jaarwisseling en een vruchtbaar 2008 toegewenst!

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb vanmiddag een legging gehad en kan alleen maar zeggen WAUW geweldig kon me in super veel dingen vinden en het meeste klopte gewoon helemaal

echt geweldig

nogmaals heel erg bedankt

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Butterfly, heb je een mail gestuurd!

5. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    ik heb je echt al heeeel lang geleden gemaild.... maar alleen nog terug gehoord dat je de kaarten had gelegt...... volgens mij is nu iedereen me al voor geweest :(

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb denk ik een maand terug een mailgestuurd maar helaas nog niks op gehoord.
    Weet niet hoe lang het ongeveer duurt ? ( wil niet ongeduldig zijn natuurlijk ;) )

7. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ik heb je een PB gestuurd! Weet niet of je je al hebt aangemeld op de msn? Want dat gaat gewoon een heel stuk sneller en is beter uitleggen.

Liefs

8. Butterfly1

Probeer de topic bij te houden daar zet ik meestal in wanneer ik er weer ben en anders is het te zien op msn daar zet ik namenlijk altijd bij wat ik aan het doen ben. Het kan kloppen dat het zo lang duurt omdat ik meer dan 100 aanvragen heb (waarvan ik er wel inmiddels al een pittig aantal van heb behandeld).

Liefs

9. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    heb geen pb ontvangen... ik ben erg weinig op msn te vinden omdat ik veel en onregelmatig werk...
    Dus tsja.. is natuurlijk ook mijn eigen schuld!
    Maar in het begin zei je dat je het ook over de mail kon sturen.... hoop stiekem dat dat nog een keer kan :)

10. Butterfly1

Ja hoor kan ook wel alleen duurt dat wat langer omdat je daar wat langer mee bezig bent om het goed op papier te zetten. Dus dan moet je nog ff geduld hebben.

Liefs

11. Stef0904

Stef0904 Lid

11 jul 2007
    64
    0
    0
    Utrecht
    ook al heel lang geleden aan je gevraagd had je ook toegevoegd op msn maar nooit online,ookal gemailt enz maar geen reaktie,had je gelijk gebpt toen je het onderwerp openden

groetjes

12. Butterfly1

Ik ben regelmatig on-line. En het is onwijs druk! Momenteel doe ik alleen nog msn en als dat wat rustiger is geworden dan pas de mails. Blijf proberen zou ik zeggen.

Liefs

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb je ook meteen gemaild toen dit topic werd geopend, en heb ook niets gehoord (geen probleem trouwens hoor). Ik had in mijn mailtje gevraagd of we dan een afspraak moesten maken om tegelijkertijd online te zijn op msn, maar als ik het goed begrijp moet ik gewoon inloggen wanneer ik kan, en kijken of je online bent?

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien even een stop op dit topic zodat iedereen geholpen kan worden?

15. Butterfly1

Nee hoor hoeft niet, nu kan ik goed bijhouden en vertellen wanneer ik er wel en niet ben. En als er een stop op zit kan dat niet meer. Evengoed bedankt.

Voor iedereen................... ik ben er 3 januari weer en log gewoon in op msn en als ik er ben staat er altijd bij wat ik aan het doen ben. Aan het leggen of niet en dan kun je altijd reageren. Na de 2e week van januari ga ik weer afspraken inplannen.

Ik vraag jullie wel om even geen nieuwe mails meer te versturen met aanvragen totdat ik aangeef weer meer tijd te hebben. Bedankt.

Liefs

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik had je een mailtje gestuurd ( nog niets ontvangen) maar doe je toch toevoegen op msn denk dat dat iets gemakkelijker is ook voor jou natuurlijk

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is wat ik bedoelde ;)

18. Butterfly1

Lief dat je er om denkt. Maar zou je hem wel open willen houden zo kan ik in ieder geval neerzetten wanneer ik er wel en niet ben. Vind ik eigenlijk wel erg makkelijk. Bedankt.

Liefs

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey Butterfly,

Ik zou je even laten weten of je gelijk wat betreft het geslacht en idd.. we krijgen een gezonde jongen! Dacht dat je het wel leuk zou vinden als ik dat hier even zou posten!

Groetjes en bedankt nog!
    Gina

20. Butterfly1

Hoi Gina,

Wat leuk joh gefeliciteerd! Zeker leuk dat je het even meldt!

Liefs

Deel Deze Pagina