Hoi meiden, de 17e en de 18e ben ik er over het algemeen de hele dag! Kan zijn dat ik een ochtend of middag weg ben om ff eruit te zijn maar deze 2 dagen kun je gewoon kijken of ik er ben. En als er bij mijn msn staat dat ik vrij ben om te leggen kun je reageren. Na het weekend ga ik weer afspraken maken. Liefss
misschien een leuke link wat hier ook over gaat: http://paranormaalbegaafd.hyves.nl/ weet niet of ik t er neer mag zetten zo maar anders moeten mensen me maar even een pbtje sturen liefs marieke
Hoi meiden, Ik weet dat ik beloofd had vandaag te leggen maar ben vannacht zo in de weer geweest ivm de verjaardag van mijn moeder (het legedarische getal van 50) dat ik nu helemaal stuk ben. Dit komt de leggingen dan ook niet ten goede. Maandag ben ik er weer vanaf 2 uur En dinsdag ben ik er ook weer.! Vanaf dan maak ik ook weer afspraken dus pak de agenda's er maar weer bij. Liefs
Hi Butterfly, Wat super dat je dit voor ons wilt doen! Kost toch veel tijd en moeite van jouw kant. Ik ben ook erg benieuwd, ik heb je net een emailtje gestuurd met alles erbij in. Onwijs bedankt!
Meiden die een afspraak met me hadden gemaakt vandaag en morgen zouden jullie me willen PB-en. Ik weet namenlijk niet meer wie wanneer. Ik vergeet nogal veel de laatste tijd hahahaha. Liefs
naar aanleiding van mijn PBtje heb ik je een mailtje gestuurd met info en vragen en je ook toegevoegd op mijn msn. Ik hoop snel wat te horen ben heel erg benieuwd.
Goedenmiddag meiden. Ik maak nu dus weer afspraken.....en zet hier de dagen en tijden neer. Een legging duurt ongeveer via msn een minuut of 45. Kan soms iets langer of korter zijn. Telefonische zou ook nog kunnen. Ik leg niet meer via de mail. Dit omdat het te lang duurt om de mail goed uitgelegd enzo klaar te hebben. Ben er soms een halve dag mee bezig en het vergt veel energie dus met leggingen via de mail stop ik. De dagen dat ik beschikbaar ben zijn: maandag 28 januari: * 11:00 uur = vol * 12:00 uur = vol * 13:00 uur = vol * 14:00 uur = vol * 15:00 uur * 16:00 uur Maandag 4 februari: * 10:00 uur * 11:00 uur * 12:00 uur * 13:00 uur * 14:00 uur * 15:00 uur * 16:00 uur Dinsdag 5 februari: * 15:00 uur * 16:00 uur Woensdag 6 februari: * 15:00 uur * 16:00 uur Donderdag 7 februari: * 15:00 uur * 16:00 uur Woensdag 20 februari: * 10:00 uur * 11:00 uur * 12:00 uur * 13:00 uur * 14:00 uur * 15:00 uur * 16:00 uur Donderdag 21 februari: * 10:00 uur * 11:00 uur * 12:00 uur * 13:00 uur * 14:00 uur * 15:00 uur * 16:00 uur Vrijdag 22 februari: * 13:00 uur * 14:00 uur * 15:00 uur Het kan zijn dat ik soms 'savonds ook nog tijd heb voor een legging alleen die is niet af te spreken. Maar als ik kan dan zie je me 'savonds vanzelf online (of niet). Ik hoor graag van jullie en heb mijn agenda bij de hand om alles te noteren. Liefs
Hey butterfly! Ik heb je net een pb gestuurd. Het ging alleen een beetje raar. Heb je hem wel ontvangen?