Stienke zou je een keer een mail willen sturen? Met alle gegevens en foto? Want heb hem niet binnen. Liefs
Helaas is het bij ons iets minder spannend, de kans dat wij zwanger raken zonder hulp van de medische wereld is heel klein. Maar toch lief dat je meeleeft! Jij ook succes!
dwazie1980 en Nouky bedankt voor jullie reactie. Ik doe het graag en vind het ook fijn en neem er dan ook alle tijd voor. Mochten jullie nog vragen hebben jullie hebben de mail en msn dus komt goed. Liefs
Hey Butterfly1, ik heb je toegevoegd op msn. Wanneer zou je even tijd hebben om voor mij een tarotlegging te doen? Vind het trouwens heel leuk dat je dit wil doen. groetjes
nou meiden net met haar gesproken. en het is ongelooflijk! maar ze had alles zover bij het rechte eind waar ik dus mee zat of bezig was. mijn zoektocht op het moment met mijn neefje die ik al 8 jaar niet meer had gezien. ongelooflijk. lieverd bedankt voor je legging.
Ik heb gemaild, en ben benieuwd wat er bij mij allemaal uit komt. Zie hier al een hoop positieve reacties.
@butterfly1: zou je mij je antwoorden via de mail willen sturen want ik wilde terug op msn maar doet het ff niet.... groetjes...
Dag Butterfly, Ik heb zonet ook een mailtje gestuurd voor een tarotlegging! Alvast bedankt groetjes Sigrid
Hallo Butterfly1, ik heb je ook een email gestuurd! Je kan me gewoon email terug sturen. Heel lief dat je dit voor ons doet! Groetjess
Graag gedaan ik vind het ook erg leuk om te doen. En heb er alweer veel zin in. Ga nu eerst even slapen (had nachtdienst) en dan weer lekker aan de gang. Liefs