Tot nu ote heb ik alle mail gehad. Als jullie een legging via msn willen kunnen jullie me ook aanmelden met het emailadres en kan ik het via msn doen. Heb uiteraard nog wel een foto en gegevens nodig. Ik doe mijn best om alle aanvragen zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te behandelen. Liefs
Ohhh ik ben vergeten foto te mailen, die stuur ik je nog na. Ach je krijgt wel gelijk iedereen voor je kiezen he hahahha... doe lekker rustig aan|! liefs
Heb je ook gemaild.... Vol verwachting klopt mijn hart Ik weet dat t leggen van kaarten best wat energie van je kan kosten, doe je zuinig met jezelf? Groetjes, Lizzy
Ik heb ook een mail gestuurd! ben erg benieuwd! Wil het ook wel via msn doen maar moet straks wel werken! Groetjes juuls
hihi heb ook een mail gestuurd. . . Wist alleen niet zo goed wat ik moest vragen. Heeft er misschien nog iemand tips?
Kellox je kan ook een algemene legging doen. Alles is mogelijk. Meiden lief dat jullie om me bekommeren. Het komt helemaal goed. Ik vind het heerlijk om in mijn nachten te leggen en ze overdag uit te werken. Ik voel mezelf goed aan en zit bordevol energie! Ook dankzij jullie! Liefs
Nou meiden ik heb net een legging gehad. En was echt super, zo verhelderend voor me. Zit nu ook helemaal vol energie, heb er een heel voldaan gevoel over. Heeft veel twijfels weg genomen!
Super dat het een positieve ervaring was ! Ben benieuwd wat er bij mij allemaal uit komt. Heb op een paranormale beurs 1x kaarten laten leggen,maar kon mezelf niet echt in de antwoorden vinden.
Ik merk dat msn heel prettig is om dingen uit te leggen en toe te lichten. Dus als je me aan kan melden DOEN (als je het zelf ook prettig vind) Liefs
Nou meiden ga vannacht weer leggen. Heb alle aanvragen tot nu toe uitgeprint dus kan lekker aan de gang. Vind het leuk om te horen dat er zoveel klopt. Liefs
vanmiddag een lezing gehad! echt super zon 98% klopte gewoon! best spooky hihi heel erg bedankt! liefs marieke