Jeetje meiden door alle energie kan ik niet eens slapen hahahahaha heerlijk. Maar ga nu toch echt lekker slapen om vanmiddag weer fris en fruitig op te staan. En vrolijk verder gaan waar ik was gebleven. Kan haast niet wachten. liefs
Nou Butterfly, klinkt allemaal erg mooi, en fijn dat je dit doet. Ik ga je ook even een mailtje sturen. Dikke knuffel!
hoi butterfly1 heb je ook tijd om voor mij een legging tedoen het liest via msn ik hoor het wel als je weer tijd heb
volgens mij is dit haar msn tarotlegging@live.nl als ik het goed heb ik heb haar ook toegevoeg maar ben nog niet geacsepteerd
Klopt dames ik lag te slapen. De msn/mail klopt is idd tarotlegging@live.nl En ik heb de mails ontvangen. Liefs
ow ben wel heel benieuwd naar deze tarot legging, heb je nog tijd of ben je nu heel druk? Heb toch wel wat vragen waar ik erg benieuwd naar ben
Ik heb je net een mail gestuurd met wat vragen, ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. Leuk hoor dat je dit doet!
Butterfly, wil je even heel hartelijk bedanken voor je tijd en moeite! Je hebt hele rake dingen gezegd en me mooie toekomstdromen gegeven :-D Fijn om even zo met jou dingen door te nemen, ik heb er heel veel aan gehad! Nogmaals bedankt!