Butterfly, nogmaals bedankt voor het leggen van de kaarten, zoals ik al tegen je zei herkende ik heel veel in wat je zei. Ik ben in ieder geval weer een stuk positiever gestemd. Ga zo door! Dikke knuf
Butterfly; je had mij een pb gestuurd dat je mijn uitslag had. Ik heb je toegevoegd op msn, maar nog niet online gezien, volgens mij heb ik t verkeerde toegevoegd of zo?
Nou meid als nog bedankt voor je tijd en leggen, Wat je zei over de kaarten, kwam veel over heen met mij en om mij heen.. Kan door jou legging heel veel dingen weer een stuk positiever gaan zien.. Su6 met de rest van de meiden... knuffels
Ben blij dat het voor jou een wat dingen op zijn plek legt en er wat mee kan. Stienke ik heb je gemaild. Liefs
er is voor mijn een kaartlegging gedaan door butterfly1 en veel dingen komen overheen of herken ik in mezelf. de dingen die ik niet zo 123 thuis kan brengen zijn misschien voor de toekomst! een goede uitleg en een goede kaartleging dus. bedankt
Ik ga je ook eens een mailtje sturen. Laat maar weten wat voor jou het makkelijkst is om te antwoorden. Via mail of msn. Ik schik me wel! Al heel erg bedankt.
Moet dat een foto van mij alleen zijn of van mijn gezinnetje. Ik zou wel een algemene tarrotlegging willen, dus ook over mijn man en zoon!
Ik heb net een legging gehad en het was echt geweldig. Er waren heel veel dingen die ik direct kon thuisbrengen. Ze wist veel over mij te vertellen, zonder dat ze me kent, echt ongelooflijk!
Hoi Butterfly, heb je ook gemaild!Hebben helaas geen msn,omdat daar onze pc steeds op vast loopt.Hoop dat je er wat mee kunt! Groetjes en een fijn weekend!