Ik ben ook super benieuwd... check zo vaak mogelijk mijn mail... haha... ben er gewoon zenuwachtig van
Hoi dames, ik heb net een legging via msn met butterfly gehad! en de dingen die ze me voorlegde klopte allemaal! ik herkende mezelf er heel erg in. ze legt je alles goed uit en geeft je de gelegenheid om vragen te stellen. ik ben helemaal tevreden. en meiden die het een beetje eng vinden, dat hoeft echt niet, ik was namelijk ook erg zenuwachtig. butterfly heel erg bedankt! je was toppie vele groetjes Patricia
Ja heb ik gehad. En patricia bedankt voor je reactie op de topic vind het fijn dat je het goed ervaren hebt. En je erin kan vinden. Liefs
Heej butterfly ik heb je net een mailtje gestuurd. Ik vind het echt tof van je dat je dit doet . Ik ben super benieuwd wat eruit gaat komen!
Je moet het adres gewoon helemaal kopieren, niks aan veranderen. Dan kan je een mail sturen, en met hetzelfde adres toevoegen aan msn. Succes
Ik heb de link in me msn toegevoegd dat is goed of niet of heb ik het fout gedaan Liefs Tijgertje23 Sorry ben er niet zo goed in
tot nu toe heb ik alle mails gehad. Maar omdat ik maar 2 weekenden vrij ben van de 5 hou ik mijn weekenden vrij. Jullie kunnen me gewoon blijven mailen. Of op msn aanmelden. Na het weekend gaan we er weer voor! Liefs
ik heb ook een email gestuurd, ben erg benieuwd! altijd al eens willen doen! Prettig weekend allemaal!