moet je een email via tarrotlegging@live? ik heb je namelijk alleen aangemeld. en wat moet je voor info hebben? hoor t wel gr
Hoi Butterfly, Even laten weten dat de nekplooimeting alvast heel positief was vandaag op de echo. Tot hiertoe gaat het met ons kindje dus heel goed, het wou zelfs niet stilliggen! Groetjes
ik weet dat je het heel druk hebt maar heb je begin vorige week al gemaild?.. Had al mail terug dat je de kaarten had gelegd en opgeschreven... Ben zoooo verschrikkelijk nieuwsgierig! >... hopelijk mail je snel
misschien dat ik het niet helemaal begrijp hoor maar "mijn tarotlegger" kende helemaal niets van mij. en als je de nickname van iemand weet weet je ook een stuk geschiedenis... waarvoor heb je dit nodig? Liefs Roshi
Ik heb dit nodig zodat ik degene voor wie ik gelegd heb kan mailen dat ik ze gelegd heb. Ik wis namenlijk de mailtjes als ik ze heb gelegd of uitgeprint heb. Vandaar dat ik het nodig heb. Er zijn zoveel aanvragen dat ik echt geen tijd heb om voorgeschiedenis te lezen bovendien komt niet altijd het zwangergedeelte aan bod. Ik weet dus ook niks van de dames af! Liefs
Ohhh sorry echt waar. Ik was niet erg lekker vrijdag en denk dat ik het straal vergeten ben! SORRY SORRY SORRY. Liefs
ik heb je toegevoegt op msn kan gewoon op de mail die je voor op de pagina hebt staan he? ben heel nieuwschierig haha
je hebt het er idd vast heel druk mee ... maar hoop wel dat ik snel aan de beurt ben hihih... Vind het wel erg lief dat je dit allemaal voor ons doet! liefs
Logisch! het was ook niet als aanval bedoeld ik vroeg het me alleen af is het ook mogelijk om voor het komend jaar tarot te laten leggen zonder een duidelijke vraag? Liefs Roshi
nou precies vind ik ook en vooral dat het gratis is! je kan hier onwijs je geld mee verdienen. gemiddels word er voor een tarotsessie 35 eurie gevraagd.... reken maar uit!
Hoi Roshi. Ik beschouwde het ook niet als een aanval hoor ik weet wat doe Maar dat kan je. Kan een legging doen voor het aankomende jaar. Liefs
Lieve Butterfly, Onwijs bedankt voor je legging! Het was heel erg duidelijk en verrassend en ik kan mezelf er helemaal in vinden. Het is echt superlief dat je je tijd wilt opofferen om voor een onbekend iemand te leggen. Ik kan het iedereen aanraden . Liefs, MWB
Meiden volgende week woensdag donderdag en vrijdag ben ik vrij dus kan ik meerdere leggingen doen. Dit doe ik dan overdag. Ik heb alleen nog een afspraak staan voor 12 dec om 11 uur dus die kan niet. Ik sta meestal om 10 uur op. Liefs