Ik heb vandaag een legging gehad. Het was echt super. Zo ongeveer alles klopte! Ik sluit me verder helemaal aan bij mamawannebe. Voor de meiden die ongerust zijn, omdat butterfly1 om je nickname vraagt heb ik maar 1 boodschap "niet twijfelen". Mijn posts op het forum zijn vrij algemeen en niets uit de legging kon daaruit gehaald worden. Butterfly1 nogmaals bedankt!
Hoi, ik had om een legging via de mail gevraagt. ( vorige week een mailtje naar je gestuurd) Kan dat ook nog? Of doe je alleen nog maar via de msn nu je het zo druk hebt?
Liever via msn aangezien het nu zo onwijs druk is. En msn is wat makkelijker, als je iets niet snapt kan ik het uitleggen. Liefs
Ik zit ook al vol spanning te wachten! Kan haast niet meer wachten eigenlijk HAHAHAHA. SPANNEND! Butterfly, ik kan de hele dag door, dus ik zie wel wanneer het voor jou past, hé! Dan probeer ik me welte schikken! Ben benieuwd wat je mij te vertellen hebt! Het zal mij helpen in een belangrijke beslissing die ik moet maken. Hopelijk kan je mij snel helpen! Groetjes Oh ja, al HEEEEEEEEEEEEEEL erg bedankt!
Ik kan volgende week woensdag donderdag en vrijdag. Stuur me anders een PB met de dag en datums dat je kan. Liever meerdere datums dat kan ik kijken welke het beste uitkomt. Liefs
Ik heb net ook een legging gehad en vond het met 1 woord SUPER ! Herkende er heel veel dingen in, en als ik bepaalde kaarten in contact zou leggen met mijn kinderwens ziet mijn toekomst er heel mooi uit. Ga het vanavond even aan mijn mannetje laten lezen,en ben benieuwd wat hij er van vind.
even niet over de tarot.... JE BENT OVERTIJD!!! of klopt je banner niet? zo wel dan is het SPANNEND!!! Liefs
Butterfly, heel erg bedankt voor je reading! En ik hoop voor jou dat jouw kinderwens snel uitkomt... heb je al getest?
haha geduld is een schone zaak! Is lastig he als je iets graag wilt, maar ze is zelf 2 dagen overtijd dus heeft denk ik wel even iets anders aan haar hoofd ......haha xxx
Ik heb alle mailtjes gehad en ga er na het weekend weer mee verder en heeeeeeeeeeeeel misschien morgenavond. Klopt ik ben inderdaad overtijd. En wacht nog heel even af hahaha. Liefs