Wat lief allemaal! Meiden denk dat ik er vanavond ook ben. Mijn mannetje gaat waarschijnlijk weg dus heb ik alle tijd om toch te leggen via msn. Liefs
Vanavond ben ik er zo goed als zeker dus als je je aangemeld hebt om msn dan zie ik je dan misschien wel. Ja idd erg spannend. Liefs
sjee zie deze topic nu pas tja je moet wat als je zoon je wakker houd Ik ga eens goed door lezen wat de bedoeling is
hips heb ik je gemaild zie ik dat je het liever via msn doet Nou ik wacht het wel af heb geen haast en anders hoor ik het wel Spannend
Hoi meiden, Gister bleef mijn mannetje thuis hij had een film gehuurd en de openhaard aangezet. Kon het niet afwijzen hahaha. Sorry. Liefs
Nee behalve dat er nog niks rood is hahaha. Woensdag of donderdag ben ik eern week overtijd dus ga dan nog eens testen als het er nog niet is. Liefs
zo wat knap van je butterfly! Spannend joh! Ik blijf duimen! xxx ps. heb je enig idee wanneer je tijd voor me hebt? ik zo benieuwd!
Hoi Butterfly! Nogmaals bedankt voor de mega leuke super de luxe leggen die je voor mij gedaan hebt En uhm ik wens je ontzettend veel succes met het testen )))) heel veel lief, van mij!
ben zooooooo benieuwd! wacht nog steeds...! Veel liefs en ik hoop op goed nieuws voor je volgende zwangerschapstest!