Tarotlegging...

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Gezond, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die voor mij een legging wil doen met Tarotkaarten. Ik heb het zelf wel eens geprobeerd, maar je moet er echt wel inzicht in hebben hoor... Ik zie op een gegeven moment de bomen door het bos niet meer..... En soms zie ik de bomen ook niet als je begrijpt wat ik bedoel...

Ik wil nl. graag een aantal dingen weten... Krijg ik nog een kind en zo ja wanneer ongeveer... Zijn het meerdere kinderen? Komen er nog wat problemen op mij pad op zwangerschapsgebied etc.

Wie kan me helpen of weet iemand die me helpen kan?

Liefs,
    Thérèse

2. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Toeval bestaat niet.

Ik leg ongeveer al 10 jaar tarot kaarten, maar sinds een jaar of 2 wat minder. Ik was van plan om deze week een nieuw stel kaarten te halen en dan vragen op deze forum, als iemand behoefte heeft aan een legging.
    Alle vragen gaan via mijn email of via een pm en dan met de naam en geboortedatum.

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heb je inmiddels via een pb-tje je het een en ander gestuurd!

Dank je wel alvast!

Liefs,
    Thérèse

4. PBiard

PBiard Actief lid

6 mrt 2007
    475
    0
    0
    Management secretaresse
    Hendrik Ido Ambacht
    He wat leuk,

Collega heeft een paar maanden geleden kaarten gelegd en moet zeggen dat er veel van waar is.

5. keizerin

keizerin Niet meer actief

Dit vind ik ook erg leuk :D

Morgaine mag ik je ook een pb sturen?

6. Lijkt mij ook interessant.
    Mag ik ook?

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik kreeg gelijk een raar gevoel, mijn maag draaide pfff
    ik deed nl ook tarot maar ik zag dus ook de dingen die ik liever niet wilde zien! die namen bij mij de bovenhand en ben er gelijk mee gestopt...
    brrrr krijg er nu nog de kriebels van.
    ik zelf zal nooit meer tarot leggen, maar zou het wel graag van een ander willen weten...
    dus morgaine ik denk dat ik je ook een pb ga sturen... kijken of jij ook ziet wat ik gezien heb.

groetjes mandy

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Morgaine, ik heb je ook een pb gestuurd.
    Zou je ernaar willen kijken
    merci

El

9. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Morgaine,

Wat onwijs aardig van je!

Ik heb je ook een PBtje gestuurd. Als je het nu maar niet TE druk krijgt door ons ;)

Alvast bedankt.

10. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ja het is idd druk :)

Ik hoop dat ik vandaag de kaarten krijg, en ik begin onderaan het lijstje, die mij het eerst een pm stuurde.

Het liefste heb ik gewoon een vraag, of als je dat niet wilt dan doe ik een open legging in een vrom van het keltisch kruis.

Oja ik doe het gewoon gratis, omdat er een tijdje uit bent geweest, is het voor mij ook weer fijn om te "oefenen"

11. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Meiden, ik ben nu al meer dan 2 uur bezig met leggingen te doen, en ik vind het via pm een beetje onhandig.

Mijn voorstel is, om via mijn email een soort afspraak te maken en dan doen we de legging via msn. Dat gaat als volg, je stelt een vraag, mag ook een open legging zijn, ik schud de kaarten en maak een waaier. Ik ga er met mijn linkerhand over heen en terwijl jij je ook concentreert zeg je stop en zo trek ik de kaarten dan. Zo kan ik je het beste uitleg geven.

Oke :thumup:

Dit is mijn email en msn morgaine1973@live.nl

12. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    kunnen daar ook slechte dingen uitkomen dan... ieuw,, weet niet of ik dat durf

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja natuurlijk kan dat het is niet alleen het leuke wat men ziet, maar meestal geven de tarot leggers alleen antwoord op wat men vraagt de rest laten ze achterweggen... of je moet zeggen dat ze alles mogen zeggen... maar dan nog weet ik niet of iedereen dat zou doen...
    ik zelf heb het nu een paar x gedaan en ik zag dus vaker de minder mooie kant van het leggen dan de mooie kant dat overheersde mij zo erg dat ik er best bang van werd want alles wat ik zag is dus al uitgekomen... heb ze opgeborgen en nooit meer aangeraakt! ik adviseer ook altijd wees voorzichtig met je vraag het kan minder goed uitpakken dan men denkt!

morgaine dikke knuf van mij meis doe je rustig aan xxx

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb inmiddels de legging gehad van Morgaine en ik ben er heeel blij mee! Dank je wel Morgaine...!
    Kusje van mij...

Deel Deze Pagina