slecht eten??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noena, 29 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik plaats deze topic ook hier omdat hier meer dames zijn en ik hopelijk meer antwoord krijg

deze zwangerschap eet ik best slecht, al doe ik zo mijn best goed te eten.. en zo erg last van misselijkheid heb ik niet, maar wat ik eet gaat er meestal toch weer uit.. ik ben tot nu toe ook niks aangekomen maar een beetje afgevallen..

nu maak ik mij zorgen of mijn babytje wel voeding binnen krijgt??
    wie kan mij advies geven??

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je baby krijgt echt wel het goede binnen. Die neemt alles wel wat je binnenkrijgt.

Je misselijkheid gaat als het goed is zo weer over. Ik heb er last van gehad tot 16 weken.

Wat je het beste kunt doen is eten wat je nu lust en binnen kunt houden. Ik kon bijna niks eten behalve een boterham met pindakaas. Soms een pizza. Dus toen at ik dat, :D

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    dan maar beter eten en drinken wat je wel binnen houd ook al is het slechte voeding (vet eten) dan helemaal niks..

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Je baby haalt wat ie nodig heeft wel uit jou. Je kunt missch wel proberen om vitaminepillen voor de zwangere vrouw te slikken, dan heb je voor je eigen idee toch nog wat goeds binnen.
    Zelf herken ik helemaal niks van wat je vertelt, heb me nooit misselijk gevoeld enz, maar een vriendin van mij wel ( die was misselijk tot 20weken) en hield werkelijk niks binnen! En ze heeft een supergezonde zoon van inmiddels alweer 2,5 jaar oud.

xxx sas

5. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Met deze zwangerschap eet ik ook vrij slecht.Simpele aardappelen en groente eet ik met een baksteen op mijn maag en kippevel op mijn armen,vandaar ik vaak ook voor het lekkere kies.
    Om het toch een beetje aan te vullen eet ik 1/2 boterhammen extra per dag en slik vitamine voor zwangeren.Of het werkt geen idee maar het geeft me meer een rustgevoel.

6. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 sunshine1976, 29 mei 2010
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
    Ik ben vanaf week 6 t/m 16 misselijk geweest en trok het ook niet om vitaminepillen te slikken. Mijn verloskundige zei, dat ik me daar niet druk om hoefde te maken want zón kleine uk is net als een parasiet, die pakt gewoon wat ie' nodig heeft.

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hier het levende voorbeeld van iemand die 20.6 kg is afgevallen in de zwangerschap. Ik lust gewoon niets.. alleen brood en zelfs daar krijg ik maagzuur van. Als ik iets zie wat ik wel lust, bijv een koekje ofzo, dan neem ik dat. Over de baby hoef je je geen zorgen te maken want die neemt toch wel wat hij nodig heeft.

liefs,
    mamaT

8. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Maak je niet druk. Je kindje pakt wel wat hij/zij nodig heeft. Eet wat je lust. Je kunt eventueel vitaminepillen speciaal voor zwangere vrouwen slikken.

9. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tip neem die vitamine pillen nooit op een nuchtere maag.
    Deze doos deed dit vanmorgen wel en ca 10 minuten daarna kwam het ook retour door hevig overgeven

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik eet ook enorm slecht, om één of andere reden kom ik wel enorm aan (lekker dubbel haha), ik moet mezelf er echt toe aanzetten om te eten, maar zoals de andere meiden ook al zeggen; je baby neemt toch wel wat hij/zij nodig heeft!!! Het misselijke is bij mij nu net een week of twee over....

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik eet ook amper hoor! Ben misselijk vanaf week 6 en nu nog elke ochtend het gevecht om te eten en het binnen te houden:(
    Gelukkig ben ik nu overdag niet meer misselijk.. En s'avonds heb ik gewoon geen trek.. Alles is vies. BAH!!

Heb toen ik zo misselijk was en moest overgeven wel vitaminepillen voor zwangeren geslikt. Ik ben toen 7 kilo afgevallen en woog al amper 55:x Maar nu gaat het een stuk beter!

Dus kan niks anders zeggen dan afwachten en eten wat je lekker vindt.. Kijk waar wat kolydraten in zitten enz..

12. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    thnx dames voor al jullie reacties, nu voel ik me iets beter en minder angstig

Deel Deze Pagina