Mijn opa is volgende week jarig, en ik weet ECHT niet wat ik moet kopen. Ik ben altijd wel van de zelfmaak (met mijn dochter dan) dus heb ik bedacht een houten doos te verven samen met haar, en daar koekjes en snoepjes in te doen. Maar, waar koop ik zo'n ding, en dan nog blank ook liefst (scheelt schuren)!!!
uuuh bij een ouderwetse theewinkel, misschien bij de xenos? leuk idee hoor maar blijven de koekjes wel vers in een houten doos? succes ermee
Bij Xenos heb je van die blank houten doosjes die zijn altijd leuk om te versieren... Of bedoel je niet dat soort doosjes Bekijk bijlage 3354 http://jeanetteblok.files.wordpress.com/2008/11/spaarn-doosje.jpg
koekjes in een houten doos, dat gaat niet goed! hout trekt vet aan, dus koekjes oud en doos wordt lelijk. misschien een blikken doos en dan de tekening er met doorzichtig folie op pakken? succes!
Oh niet aan gedacht, dan doen we er wel snoep (in een papiertje) in. Bij xenos moeten we gaan kijken dus, thanks! Voor een webwinkel is het (vrees ik) al te laat...
Xenos heb je leuke theedozen, Deze hebben wij ook op het werk en hebben daar koekjes inzitten (wel los verpakt de koekjes)