Je hebt heel pilletjes wat je kan slikken om alles t bevorderen.. ik heb tarwekiemolie en teunesbloem voorbij horen komen.. maar wat is er nog meer en waar en wanneer wat slikken en helpt nou echt iets. Wie heeft tips ect
Ik heb een aantal rondes tarwekiemolie gebruikt, na mijn eisprong, elke dag 1 capsule. Het effect was dat ik mijn LF verlengde van 10-11 dagen tot 13-14 dagen. Maar ben niet zwanger geworden in de rondes dat ik het gebruikte. Mijn vmk was net in de maand dat ik het niet gebruikte...
Ok.. maar ik krijg mijn eisprong naar mijn gevoel laat.. pas op dag 15/16.. dus dat zou dan niets voor kunnen zijn?. Ik ben er nog niet helemaal in thuis die termen enz hihi
Nee tarwekiemolie zorgt er niet voor dat je eisprong eerder komt, ook geen idee of daar middeltjes voor zijn. En dag 15/16 is heel normaal hoor!
Er zijn ook mensen waarbij het de cyclus overhoop haalt. Denk dat als je geen problemen hebt met je cyclus dan kan je het maar beter laten . Ik zelf heb alleen maar granaatappelsap gedronken, dat doet iig niks geks, en als je erin geloofd..
Ik lees ook dat veel vrouwen beginnen met deze middeltjes, en dat de cyclus dan JUIST door de war gaat.. daarom durf ik het nog even niet zo goed.... ik zou er pas aan beginnen als je langer bezig bent en het niet mag lukken. dan zou je wat kunnen gaan experimenteren..
Als je een goede cyclus hebt zou ik niet aan teunisbloem beginnen. Granaatappelsap schijnt de innesteling te bevorderen, al zijn de meningen verdeeld. Ik probeer dat iig wel. Verder denk ik dat je het meest kan bereiken met algemeen gezond; geen troep eten, wel veel groente, voldoende bewegen, weinig stress, voldoende slaap... En vooral nergens in overdrijven