eisprong niet gevoeld, betekend dat geen ei??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roos2424, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Goedeavond allemaal,

Normaal voel ik altijd rond mijn eisprong een velle steek. Daarna hou ik aantal dagen een druk links onder in mijn buik.

Echte moest ik maandag mijn eisprong hebben maar voel niets :(...

Kan het zijn dat ik geen ei heb of dat ik het niet merk?

Heb wel last van mijn darmen maar geen rare pijntjes verder.

Is het trouwens zo wanneer je geen eisprong hebt gehad dat de menstruatie ook langer op zich laat wachten of maakt dit niet uit?

Eveneens heb ik mijn menstruatie erg lang gehad 4 a 5 dagen normaal 3.

Ik hoop dat iemand ooit zelfde situatie heeft gehad.

Groetjes

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de eerste maanden ook elke keer m'n eisprong gevoeld. Toen ik hem een keer niet voelde, vroeg ik me hetzelfde af als jij. Inmiddels ben ik er achter dat ik hem soms wel voel, maar de laatste tijd meestal niet. Toch heb ik wel een eisprong, dit weet ik door temperaturen en ovu-testen.
    Geen zorgen maken dus ;) De ene keer voel je hem wel, de andere niet.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hoeft een eisprong niet persé te voelen. Je kunt er de ene keer veel last van hebben en een andere keer helemaal niks voelen.

Als je geen eisprong hebt, dan word je over het algemeen ook niet ongesteld of het laat veel langer op zich wachten. Al zijn er ook vrouwen die wel ongesteld worden en geen eisprong hebben. Maar meestal is het andersom.

Ook de lengte van je menstruatie hoeft niet altijd hetzelfde te zijn.

4. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Normaal gezien voel ik ook altijd mijn eisprong. Deze maand niet.. Ook de ovutesten bleven negatief.. En toch vandaag een lichte streep op mijn test. Nog niet teveel juichen, want ben nog niet 100% zeker, maar het kan toch.

Knuffel
    xxx

5. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik voel mijn eisprong zelfs helemaal nooit. Ik heb geen steken of krampen of iets. Dus je hoeft het niet altijd te voelen om het wel te hebben....

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik heb mijn eisprong nog nooit (bewust) gevoeld maar die spoor ik op via ovulatietesten.
    Wat je beschrijft over dat je menstruatie langer heeft aangehouden afgelopen maand..dat had ik ook.
    Ik kon de klok erop gelijk zetten de afgelopen maanden dat ik een cyclus had van 28 dagen en afgelopen maand was het ineens 25 dagen en was ik 6 dagen ongesteld terwijl het normaal hooguit 3 is.
    Mijn ovulatie zou morgen moeten zijn maar ik verlies ook nog helemaal geen vruchtbaarslijm..:( dus ik weet t ook niet.
    even afwachten wat de ovulatietest zegt...

succes voor jou!

7. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Ooo dat is goed om te horen!!! Echter was ik gewoon eventjes bang. Ben nu een jaar van de pil af en gelijk in het begin liep mijn cyclus gelijk goed netjes om 27 dagen later 28 dagen.( een keer een week overtijd) Altijd op Maandag ongesteld geworden, precies 2 weken daarna eisprong en weer 2 weken later op maandag ongesteld. Normaal gesproken voel ik rond mijn eisprong aantal velle steken en hierdoor krijg ik een soort druk onder in mijn buik die ik aantal dagen voel. Echte voel ik me hierdoor vaak want minder lekker.
    Positieve daarvan is dat ik het nu niet heb...
    Wel ben ik ontzettend misselijk soms door wat ik eet maar geloof dat ik dat altijd heb op de helft van mijn cyclus. Ligt er maar net aan hoe mijn dag is.

Ik vond het alleen zo raar dat ik niets voelde vond het een beetje eng.

Ik wacht gewoon iets langer dan een week en eens kijken of mijn menstuatie gewoon het zelfde loopt...

Bedankt voor jullie reacties

8. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Of het zou ook wel leuk zijn als je niet ongi wordt.. 8)

Ik duim alleszins!

Xjes

9. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Absoluut!! Nog een weekje afwachten... :D

Deel Deze Pagina