Ik ben kortgeleden gestart met tarwe- kiemr olie. Na mijn eisprong , 3 capsules per dag vd kruidvat. Ik had altijd last van spotting, deze ronde niet. Ik hoop dat de capsules hieraan hebben bijgedragen. Ik lees verschillende gebruik verhalen over de capsules. En weet eigenlijk niet goed wat de juiste manier is. Slik ik de capsules altijd? Of alleen na mijn eisprong?
Ik heb ze juist geslikt van de eerste dag van mijn ongesteldheid tot aan m'n eisprong. Las dat je bm slijmvlies er te dik van kan worden (geen idee wat daarvan waar is).. Ik dacht als m'n ei maar geweest is, dan komt daarna de ongesteldheid vanzelf (hoewel ik hoop van niet natuurlijk). Het heeft mij voor mijn vorige zwangerschap wel geholpen dus daarom ben ik het nu weer gaan slikken. Toen slikte ik het mijn hele cyclus, alleen niet trouw 3 per dag
Ik slik net als jij drie capsules per dag. Ik gebruik voor mijn eisprong ook Teunisbloemolie, maar omdat dat niet goed is bij zwangerschap alleen voor m'n eisprong.
Ik had eerst 1a 2 per dagmijn hele cyclus door geslikt, voor 3 maanden. Toen mee gestopt en was mijn hele cyclus in de war. Van normaal 27 dagen town naar 40,33 en 31 Afgelopen 2 maanden na eisprong geslikt eerst 2 per dag andere maand 3 per dag. Dit verlengde mijn cyclus niet, maar deed verder ook niks
Ik heb ook tarwekiemolie van kruidvat gebruikt, kort daarna zwanger. Kan ook toeval zijn hoor Heb nu bij mijn 2e zwangerschap de capsules van de Tuinen gehaald, die hoef je maar 1x per dag te nemen. Ik ben begonnen op 1e dag van mijn menstruatie en blijf ze gewoon doorslikken totdat ik eventueel zwanger ben.
Hier ook gebruikt Na eerste keer cyclus compleet vd leg 2e keer heel de cyclus geslikt en zwanger, 2 per dag, helaas mk En nu heb ik etos zwanger worden geslikt na eerste menstruatie na mk en zwanger
Hier een hele cyclus geslikt, raakte t compleet van in de war. Maand erna na eisprong en zwanger ☺️