wie nog overtijd en test negatief?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jannieke, Aug 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    hoi dames ... normaal moet ik 26/8 ongesteld geworden zijn (heeeeeel regelmatige cyclus, kan klok op juist zetten) maar nog steeds niets ... !
    heb al 2 testjes gedaan, maar ze waren beide negatief :(
    heeft mss nog iemand gehad dat ze negatief testen, maar paar dagen later toch positief?
    niet leuk zo een onzekerheid!!!

2. Seth

Seth Niet meer actief

heb het gehad bij mijn oudste....
    bij mijn derde testte ik ook pas op 14 dagen na eisprong... zo licht positief, (na afleestijd).... dat je niet moest knipperen met je ogen....

alleen bij tweede testte ik vroeg.. (dochter)

3. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    heb trouwens 2x getest met kruidvat 2v5

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik ook! Hele lichte kruisjestest van Kruidvat, maar die schijt niet echt betrouwbaar te zijn. Digitale van CB geeft niet zwanger aan en ben toch echt al 3 dagen over nod :(.
    Bij mijn eerste testte ik een week na nod positief, dus er is nog hoop

5. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    ga mss ook is proberen met clearbleu , straks halen en morgenvroeg opnieuw testen...
    ben normaal heel regelmatig, en voel nu ook nog geen verschijnselen van aankomende nod. integendeel heb ik wel andere verschijnselen :
    veel witverlies, heel veel afgaan (normaal 2 a 3 keer per week, nu al 4dagen na elkaar 4 keer per dag! ) zweten, puisten, allemaal dingen die ik normaal niet heb .. laat ons hopen!!!!

6. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik ga nog een aantal dagen proberen te wachten.
    Ik heb ook een aantal kwaaltjes. Heb al last van m'n darmen sinds m'n ei, ga juist heel moeilijk af! Vooral als ik iets eet krijg ik daarna last,dus m'n eetlust is niet al te groot. Verder veel plassen en heb ik witte vlekjes/bultjes op m'n tepels.
    Als er voor eind van de week nog geen positieve test of menstruatie is, ga ik naar m'n huisarts voor een bloedtest.
    Eerst zit je 2 weken na je ei in spanning of het gelukt is te wachten op je nod, om vervolgens alsnog geen duidelijkheid te krijgen.....pffff, wat een lol een kindje proberen te krijgen ;)

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik was 4 dagen overtijd toen ik ook nog negatief teste.Aan het einde van de volgende dag heb ik nogmaals getest met Clearblue toen was ie positief! Helaas is dit een miskraam geworden.:(

Morgen kan ik weer testen,ben er erg gespannen van

8. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Spannend meid!
    Wat bijzonder dat je 2 keer op een dag test en 2 verschillende uitslagen kunt hebben, wat zit ons lichaam toch raar in elkaar. Vervelend dat het dan uiteindelijk toch mis is gegaan.
    Anyways....ik duim voor je!

9. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    idd, echt wel raar een vrouwenlichaam! en wat je allemaal moet doorstaan om zwanger te worden ... maar ja, hebben we ervoor over zeker eh, hihi!!! ga straks een andere test halen, en dan morgevroeg nog maar is testen ... zenuwslooooopend hoor ... !

10. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    hoop42 , wat erg voor je! hopelijk testen we morgen samen positief :)))

11. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Inderdaad! Hogere wiskunde is een stuk simpeler ;)!
    Die onzekerheid vind ik het ergste. Als ik dan toch niet zwanger ben, kom dan maar op met die menstruatie dan kan ik door naar de volgende ronde!
    Het liefst zou ik elke dag testen, maar ik trek die vage streepjes en niet zwanger op t display even niet meer, dus ik ga echt proberen een aantal dagen te wachten.

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Poppekop: ik teste 2 dagen na elkaar, de ene test sochtends en de andere test de volgende dag aan het einde van de middag.
    Je word idd erg onzeker van onduidelijkheid!

@Jannieken: ik hoop ook dat we samen positief testen! Ik denk alleen niet dat ik morgen al ga testen.Ik wacht denk nog een paar dagen

13. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    ik kon het niet laten, en heb daarnet toch nog maar is een testje gedaan .. volgens mij nu toch lichtjes positief!!! [​IMG]

14. mamavanjayden22

Aug 30, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    ik heb een vraag wie kan me helpen.
    ik heb op 25 juli me mirena verwijdert ben de 27 ongesteld geworden ongeveer 3/4 dagen en hoorde eigenlijk op 24 aug weer te worden
    heb de mirena 9maanden gehad en had er voor een regelmatige cyclus.
    maar ben nu dus nog niet ongesteld
    heb al 3x negatieve test gezien maar heb wel vaak krampjes in me buik me borsten zijn gevoelig en ben veel misselijk.
    herkent iemand dit ?

groetjes

15. Joyful

Joyful Actief lid

Feb 19, 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Zoals je aan mijn banner kunt zien, ben ik inmiddels 7 dagen overtijd.

Ik heb 3 negatieve testen, waarvan eentje van clearblue.

Zo irritant, iedere keer wanneer ik naar het toilet gaat is het weer spannend. Komen de rode duivels eraan of niet...

16. Joyful

Joyful Actief lid

Feb 19, 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Dan zal ik je bij deze voorzichtig feliciteren. Tja, een streep is een streep zeggen ze, hoe licht deze ook is.

Hopelijk kan ik over een paar dagen hetzelfde zeggen.

17. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    positieve bloedtest!!!! yes yes yes ... xxx

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd hoor!:)

ik ben helaas ongesteld geworden

Share This Page