Zou het dan toch?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bAmbiee, 27 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bAmbiee

bAmbiee Nieuw lid

27 jun 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

even een vraagje.
    Sinds dit jaar zijn wij bezig om onze kinderwens te vervullen, nu heb ik vorige week dinsdag (21 juni 2022) mijn eisprong gehad uiteraard hebben we de dagen ervoor, de dag zelf en erna geklust.;)
    Nu heb ik al een paar dagen enorme zere tepels, verder geen pijnlijke borsten maar echt zere tepels.
    Verder ben ik de laatste dagen ook iets meer vermoeid en af en toe een beetje kramp in mijn buik (niet altijd aanwezig) echt zo’n ongi gevoel, maar dit kan nog niet.
    Mijn NOD zou officieel moeten plaatsvinden rond 4 juli.
    Zou het dan nu toch eindelijk gebeurd zijn dat we zwanger zijn?
    Ben nog nooit zwanger geweest dus weet ook niet zo goed waar ik op moet letten.
    Durf nu ook nog niet te testen omdat ik het iets te vroeg vind nog en voor mezelf heb ik meer zekerheid als ik na 4 juli nog niet ongesteld ben geworden.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.

2. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Je zegt dat je 21 juni je eisprong hebt gehad en nu sinds een paar dagen vermoeid bent. Laten we zeggen dat dat is vanaf 25 juni, dat is dus 4dpo. Dat lijkt me te snel om een zwangerschapsklacht te zijn. Je klachten zouden dus 'gewoon' door progesteron kunnen komen. Succes met afwachten!

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.394
    8.931
    113
    Vrouw
    Voor zwangerschapssymptomen is het wel erg vroeg. Kwaaltjes door progesteron kunnen erg op zwangerschapssymptomen lijken.

Deel Deze Pagina