Helaas ben ik net na 5 dag ongi geworden. Dus ik ga lekker me bed terug in , even de moed Wer bij elkaar rapen voor ronde 5 (pas) 2e IUI Het is wel echt zwaar.... Maar goed iedereen het beste tot gauw(hopelijk) Grt
Mmmm, ik was er al bang voor... Volgende keer niet weer zo vroeg laten prikken hoor! Als je wel rekent dat zit je 14 dagen na pregnyl nog 2 dagen voor NOD!!! Mag ik vragen hoe het komt dat jullie na ronde 3 al in aanmerking zijn gekomen voor IUI? Of zijn jullie twee aanstaande mama's? Anders is het echt supersnel namelijk! Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!!! Sterkte!
Hi ik had lf van 10/11 dagen. En dat komt doordat ik 4 jaar terug een goedaardige tumur in me hypofyse zit. Dus schildklier tabletten etc. Eind 2010 een bloeding in me hoofd gehad, die heeft nog meer schade aan de hypo gegeven(door operatie ook nog hersenvliesonsteking opgelopen) En een ZH bacterie erachteraan! Na de 3e keer ,sprak ik me doktr en die had het zaad van me vriend( bigin februarie al gedaan) onderzocht en dat was niet best! MAN ook dat nog......hoeveel procent kans heb je daarop?? Na wat je allemaal heb meegemaakt:x Maar bij inseminatie was weer prima 13.000.000 en 75% goed ( februari: 10.000.000 en 44%) Dus denk dat het allemaal bij elkaar meetelt?! Maar eerlijk......niet om aan te stellen.... Maar had toch wel een klein beetje gehoopt , dat dit wat makelijker ging?! Maar goed misschien zijn we er nog niet klaar voor En moeten we nog meer meemaken om daar weer van te leren Het is niet anders , maar ben wel benieuwd waar het nu aan ligt? Ik maak zoiezo al teweinig hormonen zelf aan..... Heb de 3 x een hartstikke mooi eisprong gehad...... Dus ja denk misschien...... Ach afwachten ik vraag het wel morgen Fijne dag Merah
Tjonge, heftig allemaal zeg! Kan me voorstellen dat je dan hoopt dat het wat makkelijker zou gaan. Datzelfde gevoel heb ik ook wel een beetje gehad. Wij hebben er 4 jaar over gedaan om zwanger te raken. Ik ben hier oa 2 keer voor geopereerd. Toen ik eindelijk zwanger was, bleek de combinatietest niet goed (uiteindelijk gekozen om geen punctie te doen). Uiteindelijk ben ik ingeleid vanwege een te hoge bloeddruk en na de geboorte bleek ze een aangeboren afwijking te hebben, waarvoor ze 3 weken op de IC heeft gelegen en waaraan ze 2 keer is geopereerd. Ik dacht ook: na 4 jaar had ik eigenlijk wel iets anders verdiend! Een zorgeloze zwangerschap, een leuke kraamtijd... Maar helaas. We weten niet waarom dingen lopen zoals ze lopen. Ik hoop altijd dat er een reden voor is, of dat we er in ieder geval iets van leren. Al is het maar dat we leren te genieten van alles wat we WEL hebben. Moeilijk hoor! Gelukkig na opwerking erg mooi aantal zwemmertjes voor jullie. Hou dus goede hoop! De mmm is voor mensen met een lange adem. Maaar het is het allemaal waard! Echt waar!!!