voorgedrukt streepje kv2*5 of toch zwanger? (vriendin)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 86lizzy86, 27 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    hallootjes ladies

deze keer heb ik een vraag voor een goede vriendin van mij,, ze is al een tijdje bezig en vandaag zit ze op 10dpo / 4 voor NOD
    en heeft vamiddag (met donkere middagurine) een kv2*5 test gedaan,
    binnen 3 minuten kwam er een heel heel licht streepje te staan, deze leek wel heeel licht roze,,

4 uur later heeft ze hier paar druppels water in laten lopen en de ;''streep'' staat er nog

kan dit dus een heeeeel licht positieve test zijn?? je moet echt goed kijken (krijg hem niet op de foto)

of waar we bang voor zijn, een voorgedrukt streepje wat ik dus de laatste tijd vaak lees???

iemand hetzelfde meegemaakt,, positief of negatief

alvast bedankt namens mij en mijn vriendin

2. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Michelle zit jij ook nog op dit forum?? hoe gaat het met jou? :)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.008
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe heeft ze haar eisprong gevonden?
    Indien door ovutesten, wanneer was die positief?

Ik zou haar adviseren over 2 dagen nogmaals te testen.
    Of het een indroger is, is moeilijk te beoordelen zonder foto.
    Water druppelen heeft weinig zin. Een indroger blijft door water vaak ook zichtbaar en kan zelfs rozer uitskaan. Water laat alleen de ophoping van urine verdwijnen ;)

4. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    nee het is geen indroger, het lijntje kwam al meteen na 3 minuten

Ze heeft haar eisprong gevonden met ovutesten en tempen en met de echo in het ziekenhuis deze was rond CD14 en nu zit ze op CD24 / CD25

5. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    al die keren dat ik vroeger testte en mijn vriendin al vaak heeft getest hadden we altijd gehoopt op zo een vaaaag lijntje als zij nu heeft met die test van vanmiddag,,,
    ze is al een beetje blij maar we zijn zo bang voor dat 'voorgedrukt streepje''
    morgenvroeg gaat ze met ochtendurine doen

6. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    Heb je een foto??

Springboon vindt dit leuk.
  7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Ik had bij mijn lichtste positieve testen dat ze gelijk bij vocht de kleur aangaven. Ik weet niet of dat standaard is.

8. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    En al meer duidelijkheid?

Springboon vindt dit leuk.
  9. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    Vanmorgem was haar test negatief, balen dan denken we toch dat voorgedrukte streepje , terwijl die toch echt heel licht roze leek maar ja

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Wat balen zeg!!
    Zijn die kV testen veranderd trouwens. Bij mij was Omo wit altijd wit en die bleef wit hoe lang ik hem ook liet liggen. Hij werd weleens wat geel maar nooit een streepje gezien bij een langer liggende test. Ik ben vandaag 8 of 9 dpo en kon het gistermiddag ineens niet meer weerstaan. Test gedaan en wit! Hoe kon het ook anders maar toch voel ik me anders. Last van mijn borsten en meer als anders, zo nu en dan maagzuur en ineens lage rugpijn. Die lage rugpijn en maagzuur heb ik eigenlijk nooit.
    Nu pakte ik net de teat van gisteren en lijk ik wel een streepje te zien. Hartstikke vals natuurlijk maar wel gek dat hij er nu staat en dat ik dit nooit eerder heb gezien bij de kvtesten

11. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    dat is inderdaad raar! ik heb vroeger wel vaak indroogstreepjes gehad maar bij mijn vriendin verscheen dat streepje binnen 3 minuten!!
    echt een erge domper

Deel Deze Pagina