Vriend gaat weg

Discussion in 'Zwanger worden' started by Juliaaa, Jan 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

Nov 25, 2011
    1,102
    0
    0
    N-H
    Mijn vriend is vandaag onverwacht naar het buitenland. Nu eerst voor een paar dagen, maar binnenkort gaat hij voor 3-6!!! maanden.
    Er wordt al heel lang over gesproken, maar alles blijft onzeker tot de laatste minuut. Dat gebeurt wel vaker en tot nu toe is hij slechts eenmaal echt lang weggeweest.

Mjah, jullie snappen wel dat ik ervan baal en dat conceptie op afstand niet mogelijk is ;)

Voor ons wordt het dus (hoogstwaarschijnlijk) uitstellen. Of ik moet de mazzel hebben dat ik precies in mn vruchtbare periode bij hem langs kan komen.

Bahbahbahbahbah... Moest het ff kwijt. :(

2. isamama

isamama Niet meer actief

Bah meis, wat rot! Maar ik moet zeggen dat ik toch een beetje opgelucht was, want je titel deed me andere (veel ergere) dingen vermoeden :p... Goh, het is altijd kl*t* als je je kinderwens moet uitstellen... Maar misschien helpt de natuur je een handje en komt je eitjes netjes mee als je bij hem eens op bezoek kan gaan... Moet hij ver weg?

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

Nov 25, 2011
    1,102
    0
    0
    N-H
    Jup, Amerika ;)

Voelt wel heel raar hoor, om 's ochtends te zeggen: "Tot vanavond, jij kookt toch?" En dan 's middags te horen dat hij op reis gaat. Heb hem even gezien toen hij z'n tas kwam halen. Whaha, wel 3 hele kwartieren!

4. isamama

isamama Niet meer actief

Dat moet echt wel een gek gevoel zijn! Nou ja, sleur komt er bij jullie in elk geval niet ;)!

Share This Page