wat is randje fietsen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by SapphireArt, Jul 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SapphireArt

May 30, 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Sorry Ik ken een hoop seksuele standjes etc en de meeste termen ook wel maar randje fietsen? WTF? wat is dat? Ik kan serieus niks vinden op internet. Wiki pagina is verwijderd en de rest van de resultaten zijn meer fora post elders over dat het gebruikt wordt maar niet wat het is.

Dus wie wil mij inlichten :D

2. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

Jun 27, 2014
    391
    0
    16
    Volgens mij is het zoiets als klaarkomen terwijl je partner net in je is klaargekomen.
    (Sorry.... beter kan ik het niet omschrijven).

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Ik wist het ook niet:) maar kon wel wat informatie vinden op internet...
    Ik begrijp daaruit dat je dan als vrouw ook enorm goed moet kunnen klaarkomen?
    Dat is dus voor mij niet weggelegd...

4. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Op het randje van klaarkomen, dus eigenlijk kleine orgasmes voor de grote als het goed heb....

5. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Wat ik gelezen heb hier op het forum.. Is dat je zo'n 8-9 x tegen het randje aan klaarkomt.. Dus vlak voordat je klaarkomt moet je stoppen.. Zodra het wat is afgezakt ga je weer beginnen.. Dan stop je weer etc!

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Yep klopt... Op het moment dat je bijna klaar gaat komen moet je stoppen, het weg laten zakken en weer tot dat punt komen... Dat zo vaak mogelijk als lukt (ongeveer 8 keer) en dan mag je los hahaha... Zo trekt je baarmoeder een paar keer heel goed samen en zuigt het sperma extra naar binnen. Je moet dit dus doen nadat je man al in je is klaargekomen...

Hopelijk is het zo duidelijk :D

7. SapphireArt

May 30, 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Ok maar dat moet je dan in je eentje doen lijkt me? Als mijn vent klaar is, dan is hij klaar XD

Misschien klinkt dit nu mega gek als ik dit zeg, maar achter elkaar klaarkomen is dan toch ook goed dmv masturbatie?

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Ja, dat deed ik wel... Vond t wel stom, maar het heeft wel gewerkt! Bij beide was ik in die maand zwanger! Hij kan je evt ook helpen als je dat prettiger vindt :p, maar zelf heb je het denk ik wel beter onder controle!

Volgens mij was op t randje beter aangezien dat heftiger is en als je dan klaarkomt is dat ook heftiger zeg maar...

9. Kim008

Kim008 Actief lid

May 28, 2014
    271
    12
    18
    Female
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Zou er een reden zijn waarom je net niet mag klaarkomen? Als je klaarkomt,trekt je baarmoeder toch ook samen? Of niet?

10. SapphireArt

May 30, 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    precies, het gaat toch om die samentrekking?

11. CindyBelgie

Mar 10, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een uitgebreide uitleg teruggevonden op deze site. De reden hiervoor is dat de intensiteit en het aantal samentrekkingen groter is bij het randjesfietsen.

12. CindyBelgie

Mar 10, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enorm goed kunnen klaarkomen? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Bij mij lukt dat ook niet super snel, als het dat is wat je bedoelt, maar ik heb de techniek toch kunnen gebruiken.

13. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Volgens mij werkt meerdere orgasmes niet zo goed omdat je baarmoeder sluit na een orgasme.. Van horen zeggen hoor ;)

14. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Dit dacht ik dus ook...? :)
    Het lijkt mij hetzelfde. Op internet begrijp ik ook dat het voor vrouwen is die niet meer dan 1x kunnen klaarkomen dmv masturberen, of iig niet snel achter elkaar. Maar kan het dus nergens écht terugvinden.

15. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Sorry dit had ik niet gelezen :). Mijn vraag ook meteen beantwoord hihi

16. CindyBelgie

Mar 10, 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt als een bus, daarom is het dus ook niet goed om VOOR je man klaar te komen...

17. Kim008

Kim008 Actief lid

May 28, 2014
    271
    12
    18
    Female
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    We hebben weer wat bijgeleerd vandaag ;)

18. Joky

Joky Actief lid

Feb 9, 2014
    451
    0
    0
    Dat is als je bijna het hoogtepunt hebt bereikt weer even stoppen en zo dan telkens "op t randje fietsen". Zo trekt je bm op n gunstige manier dan steeds daken.

19. SapphireArt

May 30, 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    ok je baarmoeder sluit dus na een orgasme. Tijdens voorspel bereik ik meerdere orgasmes dus is alles daarna verspilde moeite? of is het zo dat als het na orgasme gevoel afzwakt dat de baarmoeder weer opent?

20. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Ik bedoel dat klaarkomen niet voor iedereen even makkelijk gaat...
    Sommige vrouwen voelen dat heel duidelijk, andere vrouwen niet.
    Of ben ik nu heel raar?:p

Share This Page