Heb het na mijn laatste menstruatie genomen en idd nu zwanger, bij mijn dochter ook en toen was ik ook zwanger.
Wij beginnen straks eind augustus, ik heb ze ook gekocht, en ook theunisbloem, dus ben benieuwd of het werkt
eunisbloem: - goed bij PMS klachten - het bevorderen van een eisprong - reguleren van de hormoonhuishouding - helpt bij het krijgen van meer en betere vruchtbare afscheiding - zet GIA om in AA (bepaalde vetzuren), die aanleg van placenta en baarmoeder weefsel helpen. Maar ik ben toch zo'n gek, ik wil meteen alles uitproberen. Ik wil teunisbloem tot eisprong slikken, daarna tarwekiem. Slik al foliumzuur, en heb ook al die speciale glijmiddel gekocht voor als je zwanger wilt worden, en heb ook al heel veel ovulatie testen in huis, verschrikkelijke regelmiep ben ik.
het kan nooit kwaad om die dingen uit te zoeken dat heb ik zelf ook gedaan ivm ik 25juli heb besloten met Me vriend om aan kinderen te gaan beginnen. nu net heb ik ook dat van theunisbloemolie opgezocht. ik kwam er voor namelijk bij uit dat dat iets is wat je cycles stabiel zou houden. niet voor dat je er sneller zwanger door kunt raken. maar natuurlijk is het ook aan de natuur want je kunt een zwangerschap niet afdwingen. hoe graag we ook kinderen willen. het liefst zou ik ook willen dat ik binnen 3maanden zwanger ben. maar moet zeggen dat ik sinds vandaag ook de tarwekiemolie en foliumzuur gebruik. ook heb ik de glijmiddel nagekeken dat die niet zaaddodend is. en ben ook op Me eet ritme gaan letten en gezonder maar sinds vandaag heb ik zeer extreme buikpijn en last van misselijkheid toen ik aan het eten was. maar dat kan mss ook met t ontpilleb te maken hebben denk ik
Ja begrip het. Je wilt het liefst toch zo snel mogelijk dat het zo ver is Ga je ook ovulatie testen gebruiken?
vanwege ik tijdens het slikken van de pil na 5 dagen gewoon ben gestopt kan ik mijn meest vruchtbare dagen niet berekenen. Ze zeggen dat het bloedverlies wat ik 4 dagen heb dat dat geen menstruatie is. Daarom ben ik nu wel aan het overwegen om die testen te gaan halen. zodat wij wel weten wanneer ik mijn meest vruchtbaarste dagen heb. Ik verwacht zelf dat dat ergens volgende week zo is. mij is ook verteld dat als ik die testen haal en ik in die dagen sex zou hebben dat ik dan 2 weken later ongesteld moet worden, word ik dat niet dan kan ik mijn eerste zwangerschaps test gaan doen. Maar daar ga ik nog niet vanuit.
Hier positieve ervaringen mee! We wilde bijna naar de dokter voor een check want het wou maar niet... Toen ik die tarwekiemolie van het kruidvat probeerde was het gelijk raak.. Heb trouwens ook gezorgd dat m'n vriend ze nam.. Schijnt goed te zijn voor het zaad ofZo Hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen!
er zijn heel veel mensen die er een positieve reactie over geven en ook nog eens snel zwanger raken (je kan wel zeggen dat het zobder de olie mss ook zo was gegaan)maar ik denk toch dat spul ook iets doet waardoor het beter verloopt. heb je ook de theunisbloemolie gebruikt of alleen de tarwekiemolie. ik slik zelf op het moment alleen de tarwekiemolie en foliumzuur. alleen enigste nadeel is dat ik ontzettend pijn in mijn buik heb soms ook wat pijn in de rug en meer moe. heeft dat met het ontpillen te maken? weet iemand hoelang dat duurt?
Volgens mij is het niet goed om de capsule open te breken. Er zit juist een capsule omheen zodat het medicijn/supplement noet wordt aangetast door het maagsap. Ik slik zelf capsules van de Etos "zwanger worden" Mijn cyclus wordt daar heel regelmatig van (28/29 dagen). De eerste cyclus heb ik ze niet gebruikt en toen was ie 31 dagen.
tarwekiem heeft een gunstige werking op het bm slijmvlies zodat een betere innesteling mogelijk is..open maken mag wel hoor.olie is olie
ja want naar mijn mening als je alles eruit laat druppelen krijg je het ook allemaal binnen. is nu nog afwachten wanneer ik een positieve test in handen heb.
Hier even een 'ervaringsdeskundige' Ik heb de pure (tarwekiem) olie geslikt, elke dag 2 lepels over mn salade. Was echt klaar met 'zwanger worden' want het lukte bijna een jaar niet. Meteen die maand was ik wel zwanger Of het anders ook zo was geweest, zal ik nooit achter komen. Voor zover ik weet, alvast excuses als ik in herhaling val want ik heb niet alle reacties kunnen lezen, werkt teunisbloemolie vanaf je menstruatie tot de eisprong om de eisprong op te wekken, en tarwekiemolie vanaf je eisprong om je baarmoederslijmvlies te stimuleren. Correct me if I'm wrong
Ik ben gestopt met tarwekiem olie. Mijn menstruatie hield er niet mee op. En mijn eisprong kwam ineens veel te vroeg. Ik denk dat de doorbloeding iets te goed ervan werd. Ik doe weer zonder. Ik wilde de Etos zwanger worden proberen. Maar die durf ik nu al helemaal niet meer te gebruiken. Aangezien de tarwekiem al zo'n invloed had.
is het echt waar dat Theunisbloemolie werkt voor je eisprong op te wekken (dus tot je eisprong slikken en na je eisprong) en tarwekiemolie heel de tijd voor den evt goede innesteling enz?
Ja dat klopt. Tarwekiem kun je de hele cyclus slikken, maar vaak als je ook teunisbloem slikt wordt dit tot eisprong geslikt en tarwekiem na de eisprong.
mijn vraag was meer werkt theunisbloemolie ook echt om je eisprong op te wekken? Of is dat alleeb voor mensen die een onregelmatige cycles hebben? ik heb zelf altijd een regelmatige cycles.