Ah oke. Ik heb geen idee. Ga het zelf pas gebruiken als ik ben gestopt met de pil. Maar als je een regelmatige cyclus hebt zou ik het niet gebruiken. Maar je bent net gestopt met de pil he, dus het kan best zijn dat het weer even duurt voordat je regelmatig bent.
ja dat is inderdaad ook even afwachten. ik heb ook bloeding gehad van het stoppen met de pil. En nu heb ik ook last van witte afscheiding. Wat ik normaal krijg in mijn vruchtbare dagen.
Ik ben begin december 2013 begonnen met slikken van de tarwekiemolie en een anderhalve maand later was ik zwanger. De potjes liggen bij mij dan ook nauwelijks aangeroerd. Ik denk dat het bij mij wel heeft bijgedragen aan mijn huidige zwangerschap.
Als je de pil slikt heb je geen eisprong he, dus ook geen vruchtbaar slijm. Omdat je zegt normaal heb ik witte afscheiding in mijn vruchtbare dagen.. je bent nu gestopt maar je kunt nergens zeker vanuit gaan. Zeker omdat het je eerste cyclus is zonder de pil....
Iemand hier inmiddels al een positieve test? Ik heb gister getest maar negatief. Ik was ook wat aan de vroege kant ☺️ Ik wacht het rustig af! Deze cyclus voor het eerst begonnen met tarwekiem olie capsules van A. Vogel.
Hoi meiden, Ik heb niet alles gelezen maar wel een heel aantal reacties. Ik ben voor 2 maanden terug begonnen met teunisbloemolie en tarwekiemolie. Helaas raakte mijn cyclus volledig van de leg.... Ipv 40 dagen zat ik ineens op een cyclus van 60 dagen... Ben gestopt met teunisbloemolie omdat ik bang ben dat die de boel volledig ontregelt. Tarwekiemolie slik ik nog wel aangezien dit je bm slijm dikker maakt en verder niet je cyclus regelt.
Sinds november 2012. 3 miskramen en allerlei onderzoeken verder helaas nog steeds geen goede positieve test. En jij?
ik ben sinds vorige maand met de pil gestopt. dus dat is bij mij nog heel erg pril. wel merk ik heel veel gekke dingen aan me lichaam wat mij zorgen maakt. bv dat ik ontzettende pijn aan mijn buik heb (vooral tijdens de sex,is bijna niet uit te houden) plus witte afscheiding. En ook heb ik veel last van mijn rug. ik ga niet zeggen dat het met de zwangerschap tw maken heeft. Want dat probeer ik zoveel mogelijk van me af te zetten. wij hebben ook niet alleen sex omdat we kids willen, want zoiets kan je natuurlijk niet afdwingen.
Dat is idd nog maar kort. De buikpijn, rugpijn en witte afscheiding heb ik altijd rond mijn eisprong. En misschien ben je wel te gespannen tijdens de seks waardoor het pijn doet? Je bent nog maar net gestopt met de pil. Je lichaam moet wennen om alles weer zelf en natuurlijk te doen. Het is heel logisch en normaal dat je dan van alles voelt. Misschien is je cyclus nog helemaal in de war en is je lichaam nog zoekende naar hoe en wat. Iig heel veel succes! Hopelijk heb je snel een positieve test en een plakker!
gespannen tijdens de sex kan ik me niet voorstellen want heb ik normaal nooit last van. en klopt me lichaam kan idd daar last van hebben om te wennen. hoe snel het allemaal gaat zullen we zien. het blijft spannend. bedankt voor de reacties
Handig topic dit! Ik ben afgelopen vrijdag ook maar begonnen met tarwekiemolie capsules. Foliumzuur slik ik al vanaf ik gestopt ben met de pil. Ben benieuwd of ik weer snel zwanger raak.
Vandaag m'n nod. Vanochtend een test gedaan maar witter dan wit. Ook nog geen menstruatie te bekennen. Misschien is het wat in de war door de tarwekiemolie?
Niet iedereen test bij een zwangerschap positief op de nod. Het kan ook later zichtbaar worden.. En misschien is je menstruatie wat later?
Ja zou kunnen.... Ik heb al sinds november 2012 geen anticonceptie meer gehad. M'n cyclus is altijd tussen de 23 en 25 dagen. Vorige maand wel 4 positieve testen gehad en op CD 26 begonnen met bloeden. Misschien is het daarom wat in de war. Ik wacht het maar af.... Bloed irritant maar goed haha