tarwekiemolie capsules

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bloempje1989, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonder2015

16 jul 2014
    33
    0
    0
    Vandaag begonnen met de tarwekiemolie. we zullen zien :D

2. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    ja dat is allemaal even afwachten. Ik heb vanaf vandaag menstruatie achtige pijn in me buik, en bruin wit achtige afscheiding. Dacht eerst dat ik al ongesteld werd maar dat zou nog te vroeg zijn namelijk pas over 1.5 week ongeveer. Heb nu ook paracetamol ingenomen tegen de pijn dat werkt gelukkig wel

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik heb ze ook binnen en start er na mijn eisprong mee! Heb voor ervoor Vitex agnus cactus (monnikspeper)

4. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Ik had al maanden (dat weet ik omdat ik ovulatie testen gebruik) een zeer late eisprong en een enorm korte LF van 7 dagen. Vorige ronde daarom voor het eerst tarwekiemolie gebruikt in de hoop dat mijn LF wat werd verlengd. Die ronde zowaar een LF van 10 dagen. Was ik al blij mee! Niet zwanger helaas en weer pas een ei op dag 29. Deze ronde daarom teunisbloemolie erbij gebruikt tot eisprong en vanaf cd 1 ook tarwekiemolie. En hoera, een ei op dag 20 èn zwanger:D. Geen idee of het hieraan heeft gelegen, maar ik geloof er wel in haha. Ik vind het veel te toevallig dat ik eerst maanden steeds een onwijs late ovulatie heb en elke maand weer korte LF en dan nu met teunisbloem en tarwekiemolie zwanger.

5. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauuw Merel wat goed! Ik was ook bang dat mijn LF te kort was vorige maand, omdat ik mijn eisprong pas op dag 23 had. Maar mijn menstruatie kwam 14 dagen later pas.. Gewoon een lange cyclus dus..
    Ik ga deze maand ook met tarwekiemolie beginnen, wie weet??!!

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Bij mij heeft het helaas nog geen resultaat opgeleverd. Dit is nu bij mij de 2e cyclus dat ik tarwekiem olie slik. Wie weet levert het deze cyclus wat op ! 😊

7. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik ben er wel achter gekomen dat de tarwekiem olie laxerend werkt :S
    Ik weet niet of ik ze blijf slikken dus..
    Die krampen (en wat er op volgt) zijn niet prettig.

8. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    ik ken vrouwen die slikken het al jaren en nog steeds niet zwanger ... ik geloof er zelf ook niet in moet ik zeggen ... Heb het ook lang geslikt en niets ...

Eerlijk gezegd dit jaar niet genomen en nu zwanger ...

Maar goed , baat het niet dan schaad het niet ..

Deel Deze Pagina