Bloedverlies tijdens plassen. Kramp. Positieve test

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sofiea, Jun 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sofiea

Sofiea Lid

Jun 14, 2014
    31
    0
    0
    Enschede
    Hallo ik hoop heel graag op een reactie,

Mijn ovulatie is zeker geweest op 28 mei. Getest en erg veel gevoeld rechts. Ik ben geopereerd eind januari aan endometriose op de blaas. Alles goed gegaan. Voorheen ook een operatief verleden cyste geknapt links en ontstoken eierstok. Alles is nu goed na de laatste operatie. Advies was stoppen pil omdat ik op dit moment geen endometriose heb. Gestopt begin maart.Gelukkig wouden we dat ook al graag. Dit is mijn 4e ronde. En gister een positieve test! 2 lichte en de clear blue zwanger 1-2. Nu weet ik dat het heel pril is. En heb ik vandaag buikkramp en bij het plassen stroperig bloedverlies. Ik lees zoveel goede en slechte verhalen. Wil maandag de gyn bellen ik mag er namelijk altijd naar toe gezien mijn verleden. Wat zijn jullie ervaringen met deze verhalen? Mag ik nog hoop hebben of?

Groetjes een onzekere dame.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Sofiea,

het is heel normaal dat vrouwen die pril zwanger zijn wel eens bloedverlies hebben. Er nestelt een zwangerschap in een goed doorbloede baarmoeder. Je kunt alijtd je gyn bellen als je vragen hebt, alleen kunnen zij zo heel vroeg ook nog geen echo maken om duidelijkheid te geven. Je zult echt tot een week of 6-7 moeten afwachten eer ze iets nuttigs kunnen zeggen. Het klinkt nu helemaal niet verontrustend, dus ik duim met je mee!

Groetjes Brigitte

Share This Page