Sinds gister avond bruine afscheiding.. heel licht hoef er niet speciaal een ob voor in.. eerst dacht ik echt dat mn nod al was begonnen wat ik verwacht op donderdag of vrijdag. Mijn eisprong was namelijk vrijdag 24 april.. zou het toch mn nod kunnen zijn of toch wat anders? Ook Heb echt overal spierpijn.. Morgen ochtend testen of is dat te vroeg?
Ik zou idd gewoon even een testje doen voor de zekerheid. Mocht de kans bestaan dat je zwanger bent dan geen o.b. gebruiken btw Even inlegkruisje. Pas als je echt helder rood bloed verliest, dan mag je spreken van je menstruatie.. Hoop voor je dat het wat innestelingsbloed is x
Hier was bruine afscheiding helaas altijd een voorbode van mijn menstruatie. Je kunt 10-18 dagen na je eisprong ongesteld worden. Je luteale fase hoeft niet persé elke cyclus even lang te zijn. Dus de kans bestaat dat je deze keer wat eerder ongesteld wordt. Maar wie weet heeft het met een zwangerschap te maken. Je zou een test kunnen doen, maar het is wel aan de vroege kant. Daardoor is de uitslag nog niet echt betrouwbaar. Succes!