Ik weet niet of ik in het goede topic zit maar hoe snel werden jullie zwanger na een miskraam? (Voor de vrouwen die alleen een miskraam hebben gehad dan) Toen ik de eerste keer gestopt was met de pil was ik in ronde 3 zwanger, dit werd mijn eerste miskraam. Pas na 8 rondes werd ik weer zwanger, dit maal was het wel goed en is m'n dochter geboren en nu bijna alweer 2. Na weer gestopt te zijn met de pil was ik weer in ronde 3 zwanger, helaas werd dit ook een miskraam. Ik heb dinsdag pas een echo om te horen of ik 'schoon' ben of niet.. ik hoop dat ik dit x dan weer snel zwanger word maar dat heb k helaas niet voor het zeggen. Dus ik ben erg benieuwd hoelang het bij jullie duurde na je miskraam voordat je weer zwanger werd?
Was meteen 2e ronde zwanger na stoppen met de pil, dat werd een vmk, 4 weken later weer zwanger en helaas weer een vmk. Nu weer wachten op de eisprong
Ronde 1 zwanger, miskraam, ronde 4 na miskraam ( ronde vijf in totaal ) weer zwanger maar een miskraam, toen ronde 2 ( totaal ronde 7) weer zwanger maar weer een miskraam.
Nee ik heb al een “ eerste leg”. Alle keren direct na het stoppen met de pil zwanger geraakt en nooit eerder miskramen gehad. Nu op de valreep (40+) nog besloten om samen met mijn huidige man een kindje te maken, maar dat gaat niet helemaal zonder slag of stoot. We gaan kijken of t zinvol is om stolling en chromosoom onderzoekt e doen en daar houdt t voor ons dan wel op. Zwanger raken is geen probleem tot nu toe maar blijven is een ander verhaal. We gaan uit van domme pech en oude eicellen maar mocht het toch een chromosoom probleem zijn dan stopt het daar voor ons.
Beetje herkenbaar... Heb 3 kinderen en was meteen zwanger en hier ook verder nog nooit een mk gehad. Nu besloten om voor de 4e te gaan. Ben inmiddels 36 en het gaat ineens 2x achter elkaar mis. Dat leeftijd toch zoveel verschil kan maken. Hopelijk snel voor beide een plakker.
Ik lees hier ook even mee. Ik wacht nu ook af op m'n eisprong en hoop dat het ook snel weer raak is na mijn miskraam. Ik werd na het stoppen met de pil in ronde 3 zwanger, helaas een MA. Heb ook dinsdag de controle of ik "schoon" ben, meteen even vragen of ze iets kunnen zien qua eisprong oid. Wel een verhaal van m'n moeder: zij werd meteen na de miskraam zwanger, zonder menstruatie tussendoor dus, van mijn broertje. De miskraam heeft ze met ongeveer 8 weken zwangerschap gekregen. Zwangerschap verliep helemaal goed, ze was blij dat het zo snel weer gelukt was.
Ik raakte 3 maanden na de miskraam weer zwanger en heb toen een gezond kindje gekregen. Ik was toen schijnbaar behoorlijk vruchtbaar, maar nu we hopen op een broertje of zusje wil nu niet meer lukken. 2 jaar bezig en nooit meer zwanger geworden. Er komt een heel groot portie geluk bij kijken of je zwanger wordt en vooral of alles goed blijft gaan. Er valt geen touw aan vast te knopen. Hopelijk ben je snel weer zwanger!
Hier in ronde 3 zwanger, helaas een miskraam.. Hierna direct weer zwanger geworden (geen ongesteldheid gehad tussendoor) en dat is gelukkig helemaal goed gegaan. Hopelijk ben je snel zwanger!
Ik ben helaas nooit meer zwanger geraakt na mijn miskraam. Die is nu ruim een jaar geleden. Hopelijk is het bij jou snel weer raak!
Wat erg verschillend zeg ik ben nu 27 dus qua leeftijd zal het niet echt uit moeten maken, ik denk dat ik gewoon echt domme pech heb. Ja hoe kun je gelijk na je mk weer zwanger raken? Ofja je hebt hcg hormoon nog in je lichaam dus hoe kun je er achter komen dat je dat dan weer bent lijkt me zo dubbel. Ja ik hoop dat het nu ook sneller lukt dan bij de 1e mk wat k had gehad.
Ik test tussentijds tot ik weer een witte test heb. Ga daarna verder met ovulatietesten tot ei. Volgens mij komt er ook geen eisprong op gang zolang je echt nog duidelijk hcg in je lijf hebt.
Ik lees hier even mee. Wij zijn bezig voor onze eerste kindje in ronde 3 zwanger maar helaas mk. Mag ik vragen hoe lang jullie gebloed hebben na het verliezen van ? Ik lees daar zoveel verschillende verhalen over.
Ronde 1 na de pil meteen zwanger: dat werd een vmk. Toen de zwangerschapstesten weer negatief waren met ovulatietesten begonnen. Meteen die ronde weer zwanger; sinds stoppen met de pil niet ongesteld geweest dus.
Ik was bijna16 wk zwanger en na de miskraam was ik 4 mnd later weer zwanger.bloedverlies ongeveer 1 maand.
Ronde 1 zwanger , helaas vroege mk . Ronde 2 zwanger , weer vroege mk, zit nu weer op het wachtbankje .. word netjes elke maand zwanger maar helaas geen plakbeeb
Ja, ik test tot zover ik kan 2x in de week maar ze blijven maar knallen. Dus ik vraag me af of ik dan wel 'schoon' ben Maarja mijn VK zei dat het wel weken kan duren voor alles eruit is. Maar ook dat je gewoon zwanger kan zijn ook al heb je nog hcg hormoon in je lichaam vandaar m'n vraag ook in de reactie
Dat is echt per persoon verschillend. Bij mijn eerste miskraam heb ik het op een natuurlijke manier laten komen dat duurde al 2 weken daarna heb k nog 2,5 tot 3 weken gebloed. Bij deze miskraam heb ik dit x cytotec tabletten gebruikt en heb 3a4x per dag maar een bloedstolsel verloren daarna niks meer. Dinsdag hoor ik of ik dan eindelijk schoon ben
De miskraam is bij mij donderdag 8 maart opgewekt door middel van cytotec. Inmiddels is dat dus zo'n 11 dagen geleden en heb nu alleen nog bruinverlies. Denk dat het over een paar dagen wel over is. Heb de eerste dagen echt flink gebloed en daarna nam het langzaam af. Morgen de controle of het weer "schoon" is.