Hoi, Ik heb steeds een week van te voren bruinverlies, ene keer heel licht, andere keer maar 1 dag, dan weer 2 dagen en dan stopt het 2 dagen en dan ongesteld. Alle 5 de rondes wel wat. Zojuist met afvegen weer een beetje, wel erg licht. Eerder heel licht bruin. Kent iemand dit? Ook mensen die ondanks dat gewoon zwanger zijn geworden. De menstruatie breekt wel steeds op tijd door.
Ik heb dit steeds 1-3 dagen van te voren, verschilt per ronde. En ben wel zwanger geworden (helaas maar kort). Maar ik zag dit gewoon altijd als een teken dat m'n menstruatie eraan zat te komen. Vond het wel fijn, aangezien ik nooit wist wanneer ie anders moest komen. En toen ik geen bruinverlies had, was ik zwanger.
Ik heb dit ook altijd voor ik ongesteld moet worden, meestal zo'n 3 dagen voor mn menstruatie doorbreekt. Helaas nog niet zwanger en elke keer als ik voor mn NOD weer bruinverlies spot, heb ik de hoop voor die ronde alweer opgegeven...
Ik ga er ook dan vanuit dat ik ongesteld word, tot ik laatst een kennis hoorde die dat ook altijd had, ook toen ze wel zwanger was. Het bruine werd niet rood na dagen en getest en zwanger. Dacht vraag hier eens rond wat de ervaringen zijn.
Voordat ik zwanger werd van mijn eerste had ik ook een paar dagen voordat ik ongesteld had moeten worden bruin verlies, wat een dag of 3 duurde. Op de dag dat ik ongesteld had moeten worden heb ik positief getest!! Het bruin verlies stopte ongeveer een dag voordat ik testte.
Hier ook altijd gehad en toen ik zwanger was, dus niet. Daarom was het extra spannend te wachten tot mijn nod . Bij mij weet ik dus gewoon dat ik ongi word.