Wel of niet overtijd?

Discussion in 'Zwanger worden' started by XxBabyboo, Nov 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. XxBabyboo

XxBabyboo Lid

Nov 14, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben hier helemaal nieuw en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

3 maanden geleden hebben mijn vriend en ik te horen gekregen dat wij in aanmerking komen voor IVF..!!
    Mijn ene eileider zit helemaal dicht door verkleving en de andere is erg vernauwd.

Nu is de site waar ik mijn cyclus bij hielt veranderd en weet ik even niet meer wanneer ik on had moeten worden.

Ik hielt het al een tijdje bij en nu weet ik dat ik 24 juli ook ongesteld was geweest en als ik vanaf toen reken elke maand netjes een cyclus van 28a29 dagen ben ik 13 oktober weer ongesteld geworden.
    Dit keer was het maar 1 dag bloeden en de dagen erna klein beetje bruine afscheiding. Normaal bloed ik ong 3 dagen en 2 dagen bruine afscheiding.

nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden en zit op dag 33.
    Ben bang dat de test negatief zal zijn morgen ochtend en daarom mijn vraag of iemand zich in mijn verhaal herkent.

Groetjes en bedankt alvast.

2. XxBabyboo

XxBabyboo Lid

Nov 14, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand??

3. flowerpower

flowerpower Bekend lid

Feb 7, 2011
    557
    0
    16
    Als je idd normaal 28 -29 dagen een cyclus hebt dan ben je nu overtijd, maar je vorige ongesteldheid, was volgens mij ook wel weinig of niet? Ik zou een testje doen, dan heb je zekerheid. Hoop voor je dat het positief is! Zal enkel wel direct de gyn. bellen, want met een dichte en vernauwde eileider heb je wel wat risico´s. Laat kje het even weten?

4. XxBabyboo

XxBabyboo Lid

Nov 14, 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.
    Helaas ben ik vandaag toch ongesteld geworden:(
    De gyn wou me nog een week laten wachten en de test zei niet zwanger en dat is nu duidelijk waarom.
    Nu is het wachten op het verwijs van mijn gyn, en kunnen we hopelijk snel met IVF beginnen. Ik vind het wel onwijs spannend, heb veel gelezen.
    We gaan er met een goed gevoel aan beginnen en hebben er goed over nagedacht.
    Bedankt voor je reactie..!!

Groetjes

Share This Page