Ik heb me er een tijdje in verdiept omdat mijn cylclus plotseling langer werd. Tarwekiemolie is met name geschikt voor een betere eisprong en verkort je cyclus niet. Daarvoor moet je teunisbloemolie slikken. Gewoon in pil vorm te koop bij de kruidvat (eigen merk). Je mag dit slikken tot na je eisprong. Daarna moet je er mee stoppen. Bij mij werkte het als een tierelier. Mijn cyclus was al twee rondes met tien dagen verlengd. Na gebruik van teunisbloemolie had ik mijn eisprong weer op dag 17 en was ik ook nog eens zwanger!
Ik heb het vermoeden dat het bij mij wel mijn cyclus heeft verkort! Mijn vorige natuurlijke cyclus was 46 dagen. Mijn laatste cyclus begonnen met 2x daags tarwekiem olie capsule en mijn cyclus duurde nu 38 dagen. Toch een week minder... Nu nieuwe cyclus en ga ik er toch 3x daags nemen en hopen dat mijn cyclus weer korter wordt! En snel zwanger natuurlijk!
oh dus tarwekiem zou je eisprong moeten verbeteren? ik had wat verhalen gehoord dat sommige vrouwen geen ei meer zouden hebben? ik ben namelijk bang dat ik geen eisprong meer krijg haha
ik heb afgelopen ronde tarwekiemolie en teunisbloemolie geslikt. mijn cyclus was deze keer netjes 28 dagen en ik heb op dag 16 mijn eitje gehad. hiervoor was het steeds langer en later (mijn ei). mijn luteale fase was nu 12 dagen. de ronde hiervoor had ik visolie geslikt, toen was mijn lf 13 dagen. en vóór ik dit alles slikte, was mijn lf 10 dagen. dus ik denk dat het wel geholpen heeft. wel veel menstruatiepijn nu, maar ik weet niet of dat hierdoor komt. @evaa, in de vitaminen van de kruidvat zit voldoende foliumzuur, dus je hoeft er niet nog een tabletje naast te slikken
hihi ik vroeg of tarwekiem je eisprong verminderd.. ik ben namelijk bang geen ei meer te hebben.. dus volgens mij is dat antwoord voor iemand anders?
Hallo, ik heb even meegelezen. en het leek mij ook wel wat Ik heb gevraagd bij de etos of ze het hadden en ze gaf me vitamine E. ze zij dat dat hetzelfde was. weten jullie of dat klopt??? ik hoop hiermee dat mijn eisprong doorzet. nu blijft ie hangen zeg maar en zet niet door.
Ben vandaag ook begonnen met het slikken van tarwekiemolie én foliumzuur. Slikte voorheen VSM Puur mama en teunisbloemolie, maar die pillen zijn veel groter. Ben benieuwd of dit wat voor me gaat doen..
Ik ben deze ronde begonnen met tarwekiemolie en krijg gewoon mijn eisprong hoor. Althans volgens mijn ovu-testen Gister goed positief getest met de ovu-testen van zwanger en kids en natuurlijk flink geknuffeld.
Jij slikt veel tabletten. Maar als je de zwangerschaps-vitaminen slikt hoef je toch geen extra foliumzuur te slikken?? Ik slik die van de kruidvat ook en als ik mij niet vergis zit daar voldoende foliumzuur in.
Ik ben er deze maand ook mee begonnen... En opeens ben ik toos eiloos... Maar dat zal wel toeval zijn..
Ik ben deze maand begonnen met tarwekiemolie capsules. Mijn eerste cyclus duurde 71 dagen, mijn 2e duurde 26 dagen en mijn 3e duurde 38 dagen. Steeds een korte luteale fase van ongeveer 8/9 dagen. Nu ben ik vorige week donderdag ongesteld geworden. Toen op aanraden van Angel begonnen met tarwekiemolie. Vanochtend bij het afvegen na het plassen merkte ik dat ik veel slijm ( en tevens dikker dan normaal) had. Ik heb een ovu test gedaan en nu op dag 9 is mijn ovu test zo goed als positief. Ik verwacht dat deze morgen knal positief zal zijn. Dit betekent dus dat mijn ei deze maand veel eerder komt! Of het door de tarwekiem komt weet ik niet, maar ik ben er blij mee! Nu nog hopen op een langere LF!
Hej meiden, Ik kwam deze onderstaande link (tarwekiemolie) toevallig tegen op het internet, misschien wel interresant voor jullie De tarwekiemolie blijkt voor meerdere doeleinden ook goed te zijn Tarwekiemolie Liefs
Hoi dames, Zit nu alweer op CD13 en ben aan het begin van deze cyclus begonnen met het slikken van tarwekiemolie. Nu kwam ik er gisteren achter dat ik best vochtig was. Het was een witte afscheiding, niet dikkig...is dat wat ze onder 'egg white' verstaan?. Heb het wel zo in FF ingevoerd. Dus gisteravond rond 18:45 uur een ovulatietest gedaan (had daarvoor 3 uur in de auto gezeten, haast niet gedronken en niet geplast). Het 2e streepje was ontzettend licht dus negatief. Vandaag wilde ik ook weer gaan testen, in de ochtend en in de avond. Nu heb ik rond 11:40 uur (mijn derde plasje van de dag, 2 uur daarvoor niet gedronken en geplast) weer getest en de 2e streep was zowaar duidelijker! Nu ga ik later op de dag natuurlijk weer testen om te kijken wat het 2e streepje dan gaat doen. Ik was best blij om dat 2e duidelijke streepje te zien aangezien het bij mijn vorige cyclus pas vanaf CD29 duidelijker werd. Hopelijk heeft tarwekiemolie een goed invloed op mijn lichaam en komt mijn ei eerder dan voorheen Wilde dit gewoon even met jullie delen hihi... Groetjes, Naatje
ik heb ook wel gehoord dat tarwekiem olie je eisprong loos zou kunnen maken. het word ook door gynen afgeraden eigenlijk