lieve dames, sinds vandaag de knoop door gehakt. Op een appart Instagram profiel ga ik vertellen over ons traject, in de hoop dat zo mensen er meer bewust van worden wat het inhoud en het dus minder onderschat wordt. Instagram: kleinewens volgen jullie mee zodat we elkaar een hart onder de riem kunnen steken
Ik volg! Succes en houd moed! Ik weet hoe zwaar het is, ik heb van dichtbij meegemaakt hoe het is.... Knuffel!
Ik heb je ook een verzoek verstuurd. Ik heb zelf een poosje geleden een pagina aangemaakt via webnode. Ik heb mijn hele verhaal daar ook opgeschreven en alle stappen onderweg (en hoe het voor me voelt). Ik heb het nog nooit ergens gedeeld en voor mezelf gehouden, maar ik hoop dat ik het ooit kan delen om andere mensen te helpen.
Wat leuk kijk zon la vol kleding geeft weer hoop Hier ook al een lade met kleertjes en ooit gaan we die ook gewoon aan doen
Wat lief Voor mij helpt het enorm om van me af te typen Ik heb er bewust voor gekozen om er open over te zijn. Juist om de rot vragen te voorkomen. Mijn naaste collega’s zijn op de hoogte gezien de controles en ik dus vaak tussen door weg moet en me naaste vrienden en familie gewoon voor de steun en de porties jankmomenrjes