Heeft er iemand ervaring met tarwekiemolie? Ik wil het gaan gebruiken omdat het baarmoedervlies te dun blijft (3/4 mm)
Ervaring qua slikken wel ja, maar ben er niet zwanger "van" geworden als je dat bedoeld. Het is inderdaad goed voor het bmm vlies zeggen ze en nog voor zo'n 100 dingen dus baad het niet dan schaad het niet zeg ik dan maar. Maaaaaaaaar ik ken wel een meid die twee keer zwanger is geworden toen ze het begon te gebruiken en dan ook gelijk die maand. Dus tja, kan alle kanten op, maar mijn duimen draaien in ieder geval voor je!
Esther bedankt voor snelle reactie. Heb het ook maar in huis gehaald. Hoop dat het effect heeft. Heb ook progynova gehad een paar weken maar dat deed niks. Daarbij las ik ergens dat granaatappelsap ook goed zou zijn. Je gaat maar vanalles proberen hè ben benieuwd of er nog meer mensen tips hebben of goede ervaringen.
Ik heb ze ook vandaag gehaald omdat ik veel positieve verhalen gelezen heb. Google maar eens op tarwekiemolie en zwangerschap, dan krijg je verschillende topics van forums. Ik hoop dat het gaat werken veel succes!
Ja, ik ben het gaan gebruiken na mijn eerste miskraam. De eerste ronde dat ik het gebruikte telde ik meteen weer aan, helaas ging het nogmaals mis. Direct na de curretage weer gaan slikken (3x daags 1 bolletje van de kruidvat eigen merk) en ook die ronde weer raak. Heb toen ook progesteron gekregen dus het is niet allemaal door de tarwekiemen schat ik maar inmiddels is dit wonder ruim 16 maanden . Ik ben er nu ook weer mee begonnen voor het eerst (sinds februari met de pil gestopt maar niet erg actief geklust) dus ben benieuwd. Merk wel meteen dat mijn cyclus korter wordt (zonder bolletjes vaak rond de 32 en met rond de 29 dagen met een eisprong rond dag 18 ipv 21). Ik ben dusver dus enthousiast gebruiker! Succes!
Ik ben het ook sinds deze maand gaan gebruiken en tot nu toe ziet mijn templijn er erg hoopvol uit op 7 DPO... Ik zou je alleen wel aanraden om de Tarwekiemolie niet in capsules te gebruiken, dit zijn namelijk derivaten van de originele olie waardoor een boel ervan verloren gaat bij het maken van de capsules. Je kunt het beste de onbewerkte tarwekiemolie kopen (kun je krijgen bij een reformwinkel) en die bijvoorbeeld door je yoghurt doen ofzo (2eetlepels per dag). Het smaakt alleen niet echt geweldig, maar het is voor een goed doel
Ik heb ze ook gebruikt en bij mij was het ook zeer succesvol. Niet alleen was mijn BMslijm mooi dik, ik voel me ook stukken beter sinds dat ik het gebruik. Ik gebruik het zelfs nu nog. Visolie is ook een aanrader voor je. Ik gebruik zelf visolie en tarwekiemolie. Succes!
Ik ben de afgelopen cyclus gestart met tarwekiemoliecapsules en ben zwanger geraakt. Toeval misschien, maar baat het niet dan schaadt het niet inderdaad! Na miskraam in maart had ik weer wat langere cyclussen, maar deze cyclus had ik eisprong op cd23, voor mijn doen best vroeg, dus dat vond ik ook een voordeel. Maar nogmaals, geen idee of het ook echt door de tarwekiemolie komt . Ik hoop voor jou in ieder geval op succes!!
Ik heb het ook gebruikt (de vloeibare variant) deze cyclus, maar mijn BMSV was, ondanks de tarwekiemolie, niet om over naar huis te schrijven helaas. Ik heb een cryo TP gehad 9 Sept. en daarvoor steeds met een echo gemeten hoe dik mijn BMSV was. Uiteindelijk was het net dik genoeg om de TP door te laten gaan en heb ik Utrogestan voorgeschreven gekregen ter ondersteuning. Of ik zwanger ben weet ik officieel pas vrijdag na de bloedtest in het ZH.
Wat fijn al deze reacties! Bedankt allemaal. Ik ben het gisteren voor het eerste gaan gebruiken. 3x kruidvat tarwekiemolie tabletten een glas p/d granaatappelsap en visolie. Natuurlijk ook foliumzuur. Ik gebruik het dus alleen voor het verdikken van mijn baarmoederslijmvlies. Voor de rest is gelukkig alles goed. Cyclus rond de 28 dagen eisprong rond dag 14/15. Vandaag weer echo gehad. Ze weten niet waar het door komt. Heb al div onderzoeken gehad. Ik heb vorig jaar augustus mijn mirena spiraaltje verwijderd. Ik zit nu op dag 15 mijn eitje was vanochtend 1.7cm en slijmvlies 3,6mm. Donderdag was het nog 2,8mm. Hopelijk groeit het dus nog even door. Maar ik heb gehoord dat wanneer de ovulatie geweest is het niet meer groeit maar alleen de samenstelling verandert. Ik ben dus gister begonnen dus misschien is het volgende maand beter? @Roodje: Voor jou ook spannend zeg! Hoe dik was het slijmvlies bij de terugplaatsing? Heel veel succes deze week! @Anemoon13: Proficiat! Dat geeft mij ook weer hoop. Jij gebruikte het dus voor je cyclus? Had je ook een dun baarmoederslijmvlies dat jij weet?
@ Bloem Ik weet niet precies hoe dik het was ten tijde van de TP. De arts zei dat het nog een boost zou krijgen van de Ovitrelle en daarna heb ik er niet meer naar gevraagd! Was veels te blij dat de TP uberhaupt door ging! Hopelijk werkt de tarwekiemolie bij jou beter!
@Roodje: Dat snap ik dat je het er dan niet toe doet. Succes deze week en ik hoop voor je op goed nieuws.
Ik heb vanochtend een echo gehad. Ik heb gister op dag 16 mijn eisprong gehad. Mijn bmslijmvlies was nu 5mm! Is nog te weinig maar in ieder geval mee dan het geweest is. Ik krijg nu vrijdag nog een echo om te kijken of het misschien nog verder gegroeid is. Ben benieuwd!
Hallo dames Ik kan hier (Australie) alleen maar die vloeibare olie krijgen, en zelfs die al met moeite. Ligt blijkbaar aan het soort tarwe dat ze hier verbouwen. Als ze het hier al verkopen is het afkomstig uit jawel: Nederland of Duitsland Nou ben ik dus net begonnen met die vloeibare olie, maar ik ga d'r letterlijk van over mijn nek Ik ga dit flesje zeker opmaken, want het kostte een klein fortuin. Maar nu wil ik aan mijn familie gaan vragen om me wat tabletten of capsules toe te sturen vanuit Nederland. Nu wilde ik aan jullie eens vragen welke jullie aanraden? Zijn er verschillen in kwaliteit? En zo niet, waar verkopen ze de goedkoopste? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb zelf ook de vloeibare variant maar hoor iedereen op het forum over de balletjes van het kruidvat. Geloof dat zo'n potje ook maar 2,56 euro kost ofzo