Hallo dames, ik ben nieuw op het forum Ik ben benieuwd naar ervaringen van vrouwen die rond 38 jaar zwanger zijn of willen worden. Is dat ook "snel" mogelijk?
hoi hoi, het hoeft geen problemen op te leveren. Ben zelf 37 en door een bbz heb ik een eileider minder. Dacht ook dat het heel lang zou duren maar ben nu meteen de 1e ronde zwanger wens jou ook heel veel succes en duim dat het snel raak is!Is het je eerste zwangerschap?
ik was de eerste ronde na pilstop gelijk zwanger , maar kreeg vmk en was 3 weken daarna gelijk opnieuw zwanger....met behulp van ovulatietestjes van kruidvat en testpoint om te kijken wanneer me ei zou komen.
mijn buurvrouw was 42 was na 5 maanden zwanger ze heeft wel getemperatuurd omdat ze geen tijd wilde verspillen
word volgende maand ook 37. Heb even getwijfeld maar besloot toch nu ervoor te gaan dan dat ik later spijt heb dat ik het niet gedaan heb. Blijkt toch lastiger te zijn dan toen ik in mijn twintiger jaren was! Ik zou zeggen gewoon doen!!!
Deze maand ben ik 37 geworden. We zitten nu in de eerste ronde (tweede kindje) en ik had vanavond een (heel licht) roze streepje op mijn test. Toen ik 27 was, werd ik zwanger in de eerste ronde, nu dus hopelijk weer (bijna tien jaar later). Succes!!!
wow! en nu niks speciaals hoeven doen...(behalve ontpillen en eh klussen )?? dus geen speciale behandelingen nu?
Hier ook succes verhaal! Na 10 jaar besloten wij dat het toch wel leuk was om een 2de erbij te mogen krijgen . In januari spiraal eruit gehaald was nog net 37 jaar en was gelijk zwanger, helaas was dit een miskraam,veel verdriet van gehad maar na 2 rondes weer zwanger!!! Ben nu inmiddels in maart 38 jaar geworden . En zal als het allemaal goed gaat nog voor mijn 39ste bevallen
Het kan allemaal wat langer duren maar het hoeft niet. Een zus van een vriendin van mij heeft 3 kinderen vrij snel na elkaar gekregen. Op haar 42e heeft ze haar 3e kind gekregen en iedere keer was ze vrij snel zwanger.