Ik ben vorige maand ook de capsules van eigen merk kruidvat gaan slikken, 1x smorgens, 1x savonds. Die gekke ronde bolletjes krijg ik alleen bijna niet weg! Blijven constant hangen in mijn keel, maar ja, doorzetten! Mijn ervaring: de afgelopen cyclus was mijn tussentijdse bloedverlies nergens te bekennen???!!! Al twee jaar heb ik vanaf mijn eisprong bruinverlies en dat werd zo er dat ik soms dacht al ongi te zijn! Oorzaak onbekend. Tijdje utrogestan gebruikt en daar was het zo goed als mee weg, maar ja, ook geen lekker spul. En nu dus ineens helemaal niets meer! En ik heb heel erg het gevoel gehad dat het raak was, maar helaas toch ongi geworden. Menstruatie zelf was ook heftiger, veel echt bloed. Dus deze ronde ga ik er weer mee door.
Dit vroeg ik mij ook zeker af of de menstruatie ook veranderd. Heviger of meer bloedverlies.hoe ervaren andere meiden dit? Ik wil ze ook gaan slikken maar omdat ik lichte endometriose heb twijfel ik nog.
Ik ben er pas ruim een week mee bezig. 3 keer daags 1 tablet. Mijn NOD is volgende week. Dus mocht je het willen weten dan mail mee gerust. Ik was nadat ik mijn spiraal had verwijderd niet of bijna niet ongesteld. Verder wel goede cyclus. Wat wel was is dat ik het een paar dagen gebruikte en bij de echo mijn slijmvlies ineens 5mm was en de maanden daarvoor niet meer dan 3/4mm dus ik heb goede hoop voor volgende maand. Anders moet ik ws toch aan de hormonen om het slijmvlies wat dikker te krijgen. Als je Endometriose hebt zou ik dit even navragen bij je gyn.
Bloem, dank jewel. ik hoop voor jullie dat de hormonen niet meer nodig zijn. Ik weet het nog niet of ik de tarwekiemolie wel of niet neem. Maar heb er veel goede verhalen over gehoord.