Na lang wikken en wegen hebben wij besloten om te kijken of een 4e wonder ons gegund is. Door de PCOS zal dit een traject worden van afwachten. Helaas is de clomifeen van onze middelste verdwenen dus gaan we eerst eens kijken of wij nog een kindje kunnen krijgen op de natuurlijke manier Eerst maar eens een cyclus in kaart brengen. Zijn er nog meer PCOS mama's voor tips? Ovu testen en temperaturen werkt niet zo best geloof ik....
hey hoi Ik ben nieuw hier en heb helaas geen tips voor je maar ik hoop dat het je gegund is. wij gaan volgende cyclus proberen zwanger te raken van ons 4e wondertje. heel veel succes!
Hoi, Ook ik heb pcos, maar mijn cyclus varieert van 19->100 dagen. Ons lukte het ook niet om zwanger te worden zonder ovulatie inductie, gewoonweg omdat ik geen eisprong had. Ik heb wel een ernstigere vorm van pcos
Ik heb geen vastgestelde PCOS want we hebben het nooit laten onderzoeken maar wel een vermoeden. Ik heb alleen sinds een jaar mijn cyclus redelijk onder controle en af en toe een eisprong. Bij mij werkt het tempraturen vooral heel rustgevend. In de maanden dat ik niet tempte en ik dacht dat ik een eisprong had gehad vond ik die 2 wachtweken ech zo verschrikkelijk. Sinds januari temp ik en in de maanden dat ik geen ei gespot had wist ik dat het over was en dat gaf mij rust. In de maand dat ik wel een ei had gespot en toevallig ook juist had geklust raakte ik zwanger en ook toen gaf het tempen mij rust omdat ik wist dat er een kansje was. Ik wens je veel succes.
Nooit een wens gehad voor een groot gezin, maar het "overkwam" ons Inmiddels genieten wij er zo intens van dat wij graag nog een plekje maken aan onze eettafel! Ondanks de pcos is maar 1 kindje verwekt met clomid. Laatste echo was een mega kralenkrans dus de komende maanden zal er vast weinig gebeuren...