:Hallo Dames, Ik vroeg me af of er misschien al een topic is voor dit onderwerp. Ik ben gestopt met de pil en zit nu op een cyclus van 50 dagen. Nog geen enkel teken van een menstruatie en zwangerschaps testen zijn ook negatief. Ik weet dat het erg lang kan duren soms voordat je cyclus weer op gang komt maar ik merk dat ik het nu al frustrerend vind dat ik niet gewoon ongesteld wordt. Zijn er meer dames met deze ervaring momenteel ?
Heb na een mk ooit 83 dagen op m'n menstruatie moeten wachten. Het kan echt lang duren hoor. Zou me nog geen zorgen maken.
Mijn allereerste cyclus na 10 jaar pil was 72 dgn. Maar niet meer ongesteld geworden want gelijk zwanger..
Hier zelfde! Weet niet precies hoeveel dagen maar ongeveer 2,5 maand.. Zoiets als jij en Sarahhh. Ik geloof wel dat ik patroon ga zien.. Rond mijn 'denkbeeldige' ovulatie ineens enorm vette huid en puistjes en z'n 3 dagen meer en slijmerige afscheiding. Was te laat voor n ovulatietest... Beetje stom.. Maarrrrr nog steeds geen menstruatie..
Mijn eerste 3 menstruaties zijn opgewekt met medicatie, kreeg uit mezelf niets. Daarna aan de hormonen gegaan
Mijn beste vriendin moest bijna 6 maanden wachten, maarrrr wel in 1x zwanger! Huisarts zij tegen haar ook dat je t moet afwachten. Mega frustrerend! Maar bij haar dus helemaal goedgekomen in de vorm v een gezonde dochter
Sarah dat slijm heb ik ook gehad. 2 keer wat officieel ook mijn ovulatie zou moeten zijn.. pffff ik wil gewoon baby's maken vind het zo zonder duidelijke cyclus toch wel erg vaag en gokwerk