Ik heb een kuur provera gekregen van 10 dagen omdat mijn menstruatie weg bleef maar nu na 12 dagen na kuur nog steeds geen menstruatie daarnet toch maar testje gedaan ik zie een licht streepje jullie? Op mijn mobiel zie je de foto beter hij is slechter nu ik hem hier geplaatst heb
Ik maak straks wel nieuwe foto want om 1 of andere reden wordt hij minder duidelijk als ik hem hier plaats ik zie nu niks op mijn foto terwijl ik het wel op mijn MOB Zie en uiteraard in het echt dus foto volgt
Ik zie zo niet echt iets op je test, maar om je vraag te beantwoorden.. Ja, dat kan Birds86 heeft dat ook gehad. Zij is nu bijna 8 weken zwanger.
Provera is bedoeld om het baarmoederslijmvlies (bms) dat is opgebouwd af te stoten zodat er daarna hopelijk een nieuwe cyclus opstart. Als er geen menstruatie volgt, had je geen of onvoldoende bms. Provera wordt afgeraden vlak voor je het wil gaan proberen of als je zwanger bent. Ik zie vaker die foto's van hele lichte streepjes en dat is gewoon heel vaak negatief; als je een test pakt en kijkt voordat je hem doet, zie je beide lijntjes ook al heel vaag. Niet te vrow=eg juigen; teleurstelling is dan zo groot.
Nee ik zelf ook niet zo op de foto pffff irritant het is nog geneens een tuurstreepje bah morgenochtend doe ik wel nieuwe test en hoop dat hij dan donkerder is en jullie opnieuw kan laten beoordelen want dit word niks zo