Tarwekiemolie of zwanger worden pillen van etos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 3 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Waar gaat jullie voorkeur naar uit??
    K Zit zelf te denken om tarwekiemolie te gaan gebruiken maar ben bang dat ik daardoor nog
    Meer ga vloeien, en k vloei al genoeg haha!
    En die soort vitaminepillen van etos, hoe is jullie ervaring ermee ? Het
    Lijkt me sterk dat dit wat extra"s doet voor grotere kans op zwangerschap!

Gewoon jullie mening/ervaring!

2. Sofia1

Sofia1 Lid

1 mei 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee heb gister ook etos pillen zwanger worden gehaald,

Maar heb ook gelezen dat het de cyclus kan ontregelen

Dus twijfel of ik ze moet gaan nemen...

3. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Ik heb een ronde de zwanger worden pillen tot de eisprong geslikt, en tarwekiemolie na de eisprong. Deze ronde was iets korter (+-33 ipv 41 de maanden ervoor). Heb het echter niet verder kunnen testen want was direct zwanger. :)

4. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hoi,
    Ik heb de "zwanger worden" pillen van de Etos.
    Zijn multivitaminen, met foliumzuur! Je hebt ook alleen de foliumzuur pillen, maar de zwanger worden/zwanger zijn/ jonge moeder pillen bevatten meerdere vitaminen!
    Is uitgebreider dan bijvoorbeeld de mamafit van Davitamon!
    Ik was met vorige zwangerschap binnen 6 maanden zwanger, ronde 2 lange cyclus, maar denk niet dat het dankzij de pillen is... Maar ik voel me er prettig bij, omdat ik weet dat ik toch de nodige vitamines binnen krijg!
    Heeft verder bij mij ook geen invloed op menstruatie/vloeien!
    Nu weer begonnen, aangezien we voor een tweede kindje willen gaan binnenkort!

Succes met kiezen!!

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik slikte lang davitamon mama + pillen. Das volgens mij vergelijkbaar met etos zwangee worden.
    De ronde dat ik er tarwekiemolie bkijkt slikte eaakte ik zwanger. (2 rondes geslikt en 2x raak waarvan 1x vroeg misgegaan)

6. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Moeilijk
    Moeilijk haha ! Nu is mijn cyclus regelmatig etc ... Ben bang dat het in die zin bijwerkingen gaat geven.. Daarom dacht ik, laat jullie eens vertellen wat jullie ervaring was

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb ook onlangs weer gelezen dat tarwekiem olie niet goed is. Want je baarmoederslijmvlies té dik wordt en de innesteling negatief beinvloed.

Het gaat volgens mij met name om de vitamine E die er in zit.
    Ik neem nu dagelijks een glaasje granaatappelsap, bij healty people, zit er ook extra vitamine E in. En verder kan je natuurlijk door voeding ook nodige binnen krijgen.

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja je baarmoederslijmvlies wordt dikker maar voor de meeste vrouwen is dit geen probleem. Ik was altijd maar 1 dag echt ongesteld en verder alleen bij het afvegen. Ik denk dat het bij mij dus heeft geholpen om mn bms wat dikker te maken waardoor er überhaupt een eitje kon innestelen

9. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Ik ga deze ronde voor het eerst tarwekiemolie capsules gebruiken. Ben benieuwd hoe het gaat. Ik vloei ook altijd wel zo'n 6 dagen (niet hele week evenveel;)) maar lees zoveel positieve dingen dat ik het wel eens wil gaan proberen. Eerst opzoek naar mijn ei, wil de dag na de positieve ovulatietest gaan beginnen. Ik slikte de afgelopen maanden ook multivitamines, maar omdat ik de tarwekiemoliecapsules van A. Vogel heb gekocht (zit ook vitamine E bij in) ben ik bang dat ik anders teveel ga binnenkrijgen terwijl ik nog niet zwanger ben dus ik ga over op foliumzuur + vitamine D van het kv;)

10. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik 2 jaar geleden stopte met de pil ben ik orthica prena fem gaan gebruiken. Dat is ook een multi voor de zwangere vrouw of als je zwanger wilt worden (bereid je lichaam voor). Met foliumzuur en visolie. Binnen 3 maanden was ik zwanger en ik voelde me heel de zwangerschap super.

Deel Deze Pagina