Is dit indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schoentje24, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Hoi dames,

Sinds gisteren weten we dat ons meisje met dr hoofdje omlaag ligt en al een klein stukje in de bekken ligt. Erg gunstig want we moesten ons voorbereiden op een keizersnede.
    Vanaf vandaag heb ik krampen in mn onderbuik, wil het geen weeën noemen want ze doen wel eenbeetje pijn maar meer dat ik ze ff goed voel dan echte pijn. Ze komen wel opzetten als een golf, met een piek en dan nemen ze weer af (totale lengte 20 sec of zo). mn buik wordt ook niet echt hard t zit echt meer onderin.
    Ik vroeg me af of dit iets met het indalen te maken kan hebben? Indalingsweeën?? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Superfly

Superfly Actief lid

2 jun 2010
    189
    19
    18
    Vrouw
    Ik heb 2 weken geleden ongeveer hetzelfde gehad. Ik voelde ook echt hele scherpe steken onderin, heb de hele dag op bed gelegen toen. Toen die steken over waren voelde ik een constant branderig gevoel tegen mijn schaambot. 2 dagen later bij de verloskundige geweest en toen bleek hij inderdaad al een stukje gezakt te zijn, maar nog niet volledig ingedaald.

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik heb bij de eerste nooit last gehad van indalingsweeen en wist niet eens dat ze bestonden. Wel had ik ineens een heel vol en "propperig" gevoel daar benden en veel meer last van m'n bekken. Mn dochter bleek toen ze zijn ingedaald (rond 35 a 36 weken als ik het me goed herinner).

4. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    oh dat herken ik, dat heb ik nu die "propperig" gevoel

5. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ik heb sinds 2 dagen steken in mijn liezen, af en toe menstruatie gevoel in onderbuik en gevoel dat er 'iets' op mijn blaas drukt. Urine gestript: geen blaasontsteking, waarschijnlijk indalingsweeen....

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Idd en op jou termijn heel goed mogelijk.
    Ook als je kleintje aant draaien is met t hoofdje daar beneden voelt dat niet prettig. Beetje een scherpe pijn.

Deel Deze Pagina